En hilsen fra meg

Februar?

Forumet er livet
Sitter i resepsjonen paa hotellet i solfylte Gran Canaria akkurat naa. Og her har vi vaert siden forrige onsdag. Koser oss masse hele gjengen. Og akkurat naa vasker jeg klaer saa jeg hadde mulighet til aa komme innom her. Herregud hvor avhengig jeg er av dere!!
Jeg blir med paa babytreff paa fredag naar vi kommer hjem og paa den 15. februar.

Åhh, så koselig å høre fra deg ;D OG godt å høre dere koser dere <3

Gleder meg til å treffe deg ;D

Hørtes nydelig ut!! Savner plussgrader til de grader! [8D]
Kos deg masse! [:D]

Så koselig du titter innom!:)
Så fint dere koser dere!
Ha en fin ferie videre<3

Det hørtes herlig ut nå, her er det jo massevis av minusgrader og fullt av snø [:'(]

Det er kjempedeilig aa vaere her. Sol hele dagen. Lite klaer paa kroppen, ut og spise hver dag. Mye tid sammen hele familien. Kjempedeilig. Og faa bade og slappe av er kjempe godt. Saa denne turen er bare helt perfekt for oss. Og kan anbefale hotellet til andre som skal hit. Alle kaller jenta mi for prinsessa her. Sikkert for aa faa oss til aa spise paa restaurantene deres. Men uansett saa er jenta mi vaar prinsesse[:)]

Så utrolig hyggelig å "høre" fra deg!!! Savner deg vettu... [:)] Ja, en sånn tur gjør virkelig godt! Fortsett å kos deg masse masse, gleder meg til å treffe deg når du kommer hjem igjen!!!! [:)]

Åh, hørtes utrolig deilig ut med plussgrader og sol og bading altså! Kose dere masse!! [:D]

Back
Topp