en hilsen fra kreta:-)

Lillasyster

Glad i forumet
Hei haa!
Naa har vi vaert paa kreta i 2 uker og i morgen er det tid for hjemreise...
Det har vaert knall vaer hver eneste dag,saa vi har faatt god farge hele gjengen:-)
Samboer er hjemme i bergen,saa gleeeder meg stort til aa se han igjen i morgen(sommerfugler i magen).
Mia og seb har badet hver eneste dag og stor koser seg bgge to,men merker at varmen tar paa iblandt...
Jeg kjenner jeg er mettet av sol og varme og gleder meg til aa komme hjem!haaper det regner og blaaser hjemme...hehe!
Ogsaa!!!er det min 30 aars dag i morgen da!jippi!eg e blitt en gammel dame[;)]
Ha en fin helg jenter,eg maa bruke kvelden paa aa psyke meg opp til en ny flyreise:-(

Hørtes ut som om dere har hatt det bra. Alltid godt å komme hjem fra syden synes jeg,og skjønner godt du har sommerfugler i magen ettersom samboeren din ikke er med og du skal snart få treffe han igjen.
Gratulere med dagen i morgen

ORIGINAL: Rico82

Hørtes ut som om dere har hatt det bra. Alltid godt å komme hjem fra syden synes jeg,og skjønner godt du har sommerfugler i magen ettersom samboeren din ikke er med og du skal snart få treffe han igjen.

ORIGINAL: Rico82

Hørtes ut som om dere har hatt en flott tur og skjønner godt du stor gleder deg til å kommer hjem når du har vært bort så lenge fra kjæresten din(jeg vet ikke om jeg hadde klart å vært så lang tid borte fra han[8D])

GRATULERER SÅ MYE MED 30 ÅRS DAGEN!!!!!!, RUND DAG OG GREIER[;)]

Back
Topp