En hilsen fra april :)

Belka

Betatt av forumet
Ville høre med dere, dere har kommet så langt :)

Var på tidlig UL for noen dager siden, var da ca 13+4, meningen var da å sjekke at alt er fortsatt bra ved uke 12.
Spurte legen nesten automatisk ( og angrer på det nå), om han så gutt eller jente. Gutt sa han, men ville ikke prate så mye mer om det og sa vi kan se på OUL.
Det var egentlig det jeg tenkte til å begynne med, trodde ikke de kunne se noe som helst så tidlig, angrer på at jeg spurte han. Det er jo så mange uker til OUL, er så nysgjerrig at jeg sprekker! :shifty::confused:

Så det jeg lurer på er om noen av dere fikk tippet kjønn såpass tidlig? Stemte det i ettertid? :dummy1::dummy:

Hei :) Jeg fikk høre gutt i uke 12+4, og fikk beskjed om at det var jente på oul :P

Jeg fikk vite jente 14+2, da var det ingen tvil fra jordmoren. Oul viste også jente :)

Gutt i uke 14 og gutt på oul :) men i uke 14 turde han ikke å si noe annet enn at det så ut som en gutt. På oul så spurte hun meg om jeg så det selv siden det var så tydelig, og det var det :p

Gutt uke 15 og 18, jente uke 20. Hadde ikke stolt 100 % på det :)

Vi fikk vite med nesten 100% sikkerhet at det var jente på ul i uke 12. Men ved oul viste det seg noe helt annet gitt :D Vi venter gutt ❤️

Fikk vite gutt 13+2 og gutt på oul :) jm I uke 13+2 var helt sikker I sin sak. Har inntrykk av at noen er bedre enn andre på å se kjønn då tidlig.

Det er ikke mulig å si noe 100% sikkert før uke 17 sa jordmor til meg :p vet mange jeg kjenner som har brent seg på å handle inn masse blått eller rosa etter tidlig ul.. grunnen til det er at kjønnsorganene ser så og si helt like ut helt frem til uke 16/17, isåfall så er forskjellene minimale og ikke nok til å si noe sikkert ;) litt rart at de tør å "gjette" på kjønn så tidlig syns jeg. Jeg ville ihvertfall venta til oul før jeg kjøpte blått eller rosa :)

Det er ikke mulig å si noe 100% sikkert før uke 17 sa jordmor til meg :p vet mange jeg kjenner som har brent seg på å handle inn masse blått eller rosa etter tidlig ul.. grunnen til det er at kjønnsorganene ser så og si helt like ut helt frem til uke 16/17, isåfall så er forskjellene minimale og ikke nok til å si noe sikkert ;) litt rart at de tør å "gjette" på kjønn så tidlig syns jeg. Jeg ville ihvertfall venta til oul før jeg kjøpte blått eller rosa :)
vi fik vite det i uke 14 sist. Trengte hverken å være jm eller lege for å se hva det ble. En helt tydelig guttetiss med 2 baller under...

Vi fikk vite at det var en gutt på tidlig ul uke 12 :) jordmor var ganske sikker og viste oss snurrebassen som vi kunne se tydelig også. Hun advarte derimot å kjøpe inn for mye klær frem til ordinær ul. Men det var gutt på ordinær ul også :-)

Back
Topp