En helvetes natt........................

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Er det ikke det ene,så er det det andre...
Wael har vært våken hver halvtime i hele natt! Ingen vondt ...Bare vil opp å smiler etc...
Er så trøtt.........Vil sove...
Skal få besøk i morgen kl 10.30.....Typisk på slike dager,når man ikke har sovet en dritt....
Dagens klage ifra meg..Håper han sovner snart igjen.....

Hvordan har deres natt vært? :)

Er det ikke det ene,så er det det andre...
Wael har vært våken hver halvtime i hele natt! Ingen vondt ...Bare vil opp å smiler etc...
Er så trøtt.........Vil sove...
Skal få besøk i morgen kl 10.30.....Typisk på slike dager,når man ikke har sovet en dritt....
Dagens klage ifra meg..Håper han sovner snart igjen.....

Hvordan har deres natt vært? :)
De der babyene altså.
Enn så lenge har Daniel sovet fra 2230 til 2315, fikk han til å sovne igjen uten pupp. Våknet for pupp ca 2. Og på an igjen etter 1.5 time. Hvordan resten av natten blir tør jeg ikke forutsi.

Slitsomt! Og typisk med sånne netter når man har planer på dagen :/ Her har storebror hostet hele natta. Tørrhoste. Jeg måtte rett og slett slå av babycallen til slutt.. Han våkner ikke selv hver gang han hoster da, heldigvis..men tror jeg var inne hos han seks, sju ganger... Djiiis

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Uff, så tungt!
Håper neste natt blir bedre!!

Helt grei natt her. Det ble endel pupping, men det var helt greit da Lillebror var litt på etterskudd med mat!

Jeg hadde faktisk "bare" 3 amminger i natt!! Woohoo! Og Daniel hostet mye mindre i natt også, så jeg håper han er på bedringens vei nå :)
SÅ bra!! :D

Det er en hjørnetann som er på vei ut...Tror det var vondt for han...
Typisk når lillesøster kun våknet 1 gang i natt for mat...Hehe...
Nå er jeg ikke så trøtt lenger.Idag kommer mamma så i morgen får jeg sovet ut litt:) Deilig..

mange syke barn nå....Trist..Håper de små blir bedre snart :)
God bedring til deres små:D

Uff, hjørnetenner kan være vondt.
Husker at det var de værste for storebroren her og!
Så koselig med mammabesøk og ikke minst avlastning!
Du er utrolig tøff som er så mye alene med to bittesmå! :)

Uff, det er så slitsomt m sånne netter:( Man føler seg helt ødelagt i kroppen etter en sånn natt:( Her har natten vært grei:)

Back
Topp