Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag har vi hadd risengryns grøt men har planer om egg og bacon med stekte poteter til når snuppe gutten er i seng =)MammaNætte skrev:

Sene middager her, mannen kommer ikke hjem før 18.30 tiden. Vi skal ha hjemmelaget potetstappe med stekt laks og dampede grønnsaker :-)~~Svima~~ skrev:
Pannekaker er sååå godt, men mannen mener det er ikke middag men dessert
Hehe... Liiiitt enig. Men vi har det så sjeldent, så det får være greit
Åh, laks er jo fantastisk godt! Prøver å spise mye fisk selv. Og ekstra påpasselig nå
Kakken skrev:
Spist kjøttboller med brunsaus, poteter og grønnsaker.. Og spydd kjøttboller med brunsaus, poteter og grønnsaker.. *jippi*Madja skrev:
Nei, huff da! Ikkje bra!
Her har jeg nettopp sovet litt, så nå må jeg ha mer mat snart
Madja skrev:
Kakken skrev:
Spist kjøttboller med brunsaus, poteter og grønnsaker.. Og spydd kjøttboller med brunsaus, poteter og grønnsaker.. *jippi*Madja skrev:
Nei, huff da! Ikkje bra!
Her har jeg nettopp sovet litt, så nå må jeg ha mer mat snart
Heldig du da :) Skulle gjerne hatt lyst på mat, men her kommer så og si alt i retur.. Og det har det gjort i 2mnd nå.. Håper det snart snur.. Er 12+1 i dag... Begynner å bli rimelig lei av å be til porselensguden kan man si..
har vært på sommerfest i Bhg i dag, så knasket på litt godt der. Men nå er mannen på vei hjem, og vi har tatt opp biff. Har litt pastasalat igjen fra sommerfesten som vi sikkert spiser til.~JollyPop~ skrev:
Her har jeg hatt sperre for det meste av mat de siste 3-4 ukene :-/ Klarer verken laks, annen fisk, kylling eller biff/koteletter...eneste jeg har lyst på er milde ting som pannekaker, grøt, salater og pasta..så ja litt kjedelig mat for tiden.Samuels hjertemamma skrev:
Og hver kveld, på denne tida så blir jeg helt fysen og bare MÅ ha noe...men ender ofte bare opp med å spise ei skive eller 3...jeg som vanligvis skyr brød...syns det smaker så kjedelig :-P
Så nå når denne mat-tråden kom så kjenner jeg at jeg må ha noe snart...men hva??