En helt usaklig tråd

Kakken

Forumet er livet
VIP
...men fy så godt det var med pannekaker med blåbær syltetøy nå! 

Hva spiser dere til middag i dag?

I dag har vi hadd risengryns grøt men har planer om egg og bacon med stekte poteter til når snuppe gutten er i seng =)

MammaNætte skrev:
I dag har vi hadd risengryns grøt men har planer om egg og bacon med stekte poteter til når snuppe gutten er i seng =)

Grøt er alltid suksess hos de minste Men egg og bacon til kvelds høres ikke feil ut heller emoticon
Tipper det blir kvelds her og, for blir alltid så fort mett og fort sulten igjen av pannekaker. Hehe...

Sene middager her, mannen kommer ikke hjem før 18.30 tiden. Vi skal ha hjemmelaget potetstappe med stekt laks og dampede grønnsaker :-)

Pannekaker er sååå godt, men mannen mener det er ikke middag men dessert ;-)

~~Svima~~ skrev:
Sene middager her, mannen kommer ikke hjem før 18.30 tiden. Vi skal ha hjemmelaget potetstappe med stekt laks og dampede grønnsaker :-)

Pannekaker er sååå godt, men mannen mener det er ikke middag men dessert 

Hehe... Liiiitt enig. Men vi har det så sjeldent, så det får være greit emoticon
Åh, laks er jo fantastisk godt! Prøver å spise mye fisk selv. Og ekstra påpasselig nå 

Vi hadde også laks, men i form med potetskiver og løk rundt, og så kokt brokoli og rømme (greit alt som lager seg selv):)

Spist kjøttboller med brunsaus, poteter og grønnsaker.. Og spydd kjøttboller med brunsaus, poteter og grønnsaker.. *jippi*

R84 skrev:
Vi hadde også laks, men i form med potetskiver og løk rundt, og så kokt brokoli og rømme (greit alt som lager seg selv):)

Veldig greit emoticon

Madja skrev:
Spist kjøttboller med brunsaus, poteter og grønnsaker.. Og spydd kjøttboller med brunsaus, poteter og grønnsaker.. *jippi*

Nei, huff da! Ikkje bra!

Her har jeg nettopp sovet litt, så nå må jeg ha mer mat snart 

Kakken skrev:

Madja skrev:

Nei, huff da! Ikkje bra!

Heldig du da :) Skulle gjerne hatt lyst på mat, men her kommer så og si alt i retur.. Og det har det gjort i 2mnd nå.. Håper det snart snur.. Er 12+1 i dag... Begynner å bli rimelig lei av å be til porselensguden kan man si..

Madja skrev:

Kakken skrev:

Madja skrev:

Nei, huff da! Ikkje bra!

Heldig du da :) Skulle gjerne hatt lyst på mat, men her kommer så og si alt i retur.. Og det har det gjort i 2mnd nå.. Håper det snart snur.. Er 12+1 i dag... Begynner å bli rimelig lei av å be til porselensguden kan man si..

Huff, ja det skjønner jeg!
Jeg har bare kastet opp noen frokoster, men det overlever jeg.
Håper du snart blir mye mye bedre og at du holder på maten! 

har vært på sommerfest i Bhg i dag, så knasket på litt godt der. Men nå er mannen på vei hjem, og vi har tatt opp biff. Har litt pastasalat igjen fra sommerfesten som vi sikkert spiser til.

Her har jeg hatt sperre for det meste av mat de siste 3-4 ukene :-/ Klarer verken laks, annen fisk, kylling eller biff/koteletter...eneste jeg har lyst på er milde ting som pannekaker, grøt, salater og pasta..så ja litt kjedelig mat for tiden.

Og hver kveld, på denne tida så blir jeg helt fysen og bare MÅ ha noe...men ender ofte bare opp med å spise ei skive eller 3...jeg som vanligvis skyr brød...syns det smaker så kjedelig :-P

Så nå når denne mat-tråden kom så kjenner jeg at jeg må ha noe snart...men hva??

~JollyPop~ skrev:
har vært på sommerfest i Bhg i dag, så knasket på litt godt der. Men nå er mannen på vei hjem, og vi har tatt opp biff. Har litt pastasalat igjen fra sommerfesten som vi sikkert spiser til.

Namnam  Så koselig med sommerfest Det var jeg på i går også, der jeg jobber 

Samuels hjertemamma skrev:
Her har jeg hatt sperre for det meste av mat de siste 3-4 ukene :-/ Klarer verken laks, annen fisk, kylling eller biff/koteletter...eneste jeg har lyst på er milde ting som pannekaker, grøt, salater og pasta..så ja litt kjedelig mat for tiden.

Og hver kveld, på denne tida så blir jeg helt fysen og bare MÅ ha noe...men ender ofte bare opp med å spise ei skive eller 3...jeg som vanligvis skyr brød...syns det smaker så kjedelig :-P

Så nå når denne mat-tråden kom så kjenner jeg at jeg må ha noe snart...men hva??

Hehe... Her ble det nudler. Hadde egentlig lyst på omelett med kokt skinke, rødløk og squash, men siden vi ikke hadde squash så ville jeg ikke ha Nå står det på handlelista. Hehe...

Vi har spist quiche - nam nam!

Hemmelig en stund! skrev:
Vi har spist quiche - nam nam!

Er det en slags pai? 

Vi hadde laks og pasta, fått litt dilla på det nå...
Guttungen er heldigvis glad i fisk!

Hørtes i grunn deilig ut det altså!!
Her fikk jeg servert vafler til frokost idag. Første gang han har lagd røra selv (hvertfall så lenge vi har hvert sammen:P). Må si jeg ble imponert. Men nå skal det sies at han er VELDIG glad i vafler, og jeg har ikke kunne lagd det til han denne uken.

jc skrev:
Vi hadde laks og pasta, fått litt dilla på det nå...
Guttungen er heldigvis glad i fisk!

Ikke farlig å få dilla på det da! Hihi... Og så bra gutten deres liker det og 
Jeg og elsker fisk. Gleder meg til sushi i morgen! 

Back
Topp