En helt jævlig opplevelse...

Thunderella

Gift med forumet
I dag hadde jeg mitt livs værste opplevelse.

Vi dro på badeland i dag for å kose oss med snuppa.. Hun elsker og bade, så vi koste oss skikkelig!
Mannen og mini var i et basseng sammen med svogeren min, broren min, 2 nevøer og ei niese.
Jeg og søsteren min var i et sånn ganske lite oppvarmet basseng sammen med vesla hennes..

Jeg reiste meg opp for å bytte basseng, og da så jeg en mann stå bassengkanten og kikke litt rundt. I løpet av et brøkdelssekund så jeg i blikket hans hva han hadde sett, og før jeg fikk trukket pusten var jeg på vei bort.

Han hoppet i vannet og dro ei livløs liten jente opp og begynte å rope på vakten. Dessverre kom det ingen, så jeg fikk løpt å hentet 2 vakter mens jeg fortsatte å kikke etter mammaen til jentungen eller evt søsken!
De kom i gang med HLR, og mammaen kom..

Jeg var nå tilbake i bassenget sammen med vesla til søsteren min. Hun gikk i det andre bassenget for å be min mann, bror og hennes mann om å holde seg der med barna. Ikke noe vits at de skulle komme å se!
jeg stod med lille på armen da mammaen til den druknede jenta kom, og hun ble jo selvfølgelig helt hysterisk!
Og vet dere hva?

INGEN gadd å hjelpe henne.. Hun stod å gråt og gråt, og etterhvert kom sønnen også. Livredde, begge to.. De jobbet fortsatt med HLR på jenta, og det stod en haug med mennesker, med unger på armen og greier i en ring og bare glodde.
Fikk signalisert til min søster at hun måtte enten komme å ta mini eller gå å hjelpe den stakkars moren!
Innen hun kom så hadde en annen dame fått noen til å ta ungen hennes så hun fikk gått og hjulpet.
Men hallo? Jeg skjønner at badevaktene hadde mer en nok å gjøre, men av de altfor mange tilskuerne, som bare stod der å glodde..

Ambulansen kom etter noe som virket som en evighet og dro avgårde med henne, og jeg lurer så voldsomt på hvordan det gikk.

Fy fader så tragisk!
Hun mammaen tok med seg barna sine i svømmehallen for å finne på noe med de og kose seg på en lørdag.. Og så ender det sånn!!
Det er så tragisk, men det er så altfor fort gjort!!

Jeg skal ikke være så teit at jeg sier at det aldri kunne skjedd meg, for det kunne det!! Men jeg er veldig glad jeg kan HLR..

huff, så grusomt!!! stakkars lille barn, og familien hennes!
håper for alt det er verdt at den lile jenta klarte seg!!!

huff, kjente håra reiste seg  når jeg leste dette.. Grusomt, er min største skrekk..
Håper det gikk greit med jenta..

Å hjelpes. må si at du gjorde alt du kunne,det SKAL du ha mye ros for..

det er forferdelig at det skal være så mange tilskuere som kommer å ser på....[:(][:(][:(]

*håper det går bra med jenta*skal krysse alt jeg har for henne...

stakkars mamma....

huff jeg blir så forbanna, de kunne hjulpet til ikke bare stått der og glodd!! [:@][:@]

Jeg håper jenta overlevde og at alt er bra med henne og familien...

Ååh, fy fader så sinnsykt fælt [&o][X(]
Godt at du reagerte som du gjorde asså, og jeg håper inderlig at det går bra med jenta [:(]

Uff så ekkelt[&o]

Tru nok man blir litt lamma av sjokk i en slik situasjon asså!!

Huff å huff[:(]

Noe så grusomt..
Stakkars den lille jenta, søsknene hennes og mamman.. Håper så inderlig at det gikk bra med henne!

Gjorde vondt i mammahjertet mitt[&o]

ORIGINAL: mamsentilleah

huff, kjente håra reiste seg  når jeg leste dette.. Grusomt, er min største skrekk..

signerer denne jeg... helt forferdelig!..krysser alt jeg kan for at det gikk bra med jenta!

Huff så grusomt [&o] Håper jenta overlevde.. Det er litt av en forferdelig ting å være vitne til..

Går det bra meg deg?

ORIGINAL: Rutla

signerer denne jeg... helt forferdelig!..krysser alt jeg kan for at det gikk bra med jenta!

Off, fikk skikkelig vondt i mammahjerte mitt nå!!![:(]

Håper og krysser alt for at det går bra med alle sammen!

ORIGINAL: svimsen

huff,,, får hlet grøssninger...

det ¨må være helt grusomt og oppleve det..

håper indelig det går bra med jenta..

Kan det ha vært denne?

Dette var på lørdag, var en annen badegjest som så henne først, ble utført livredding, ble hentet med ambulanse (og fikk liv i henne rett før ambulansen kom). Hun var 8 år.

http://dt.no/article/20100123/NYHET/100129884/1063/NYHET

uff og uff[:(]
hmm, hadde en lang diskusjon m mannen som jeg nesten nektet ham å ta m lille gutten vår..han er 2 år om 2 mnd, men virker mindre og er litt sent m språk i forhold til storsøster..min man dro på badeland og han hadde maset masse på meg for å ta med ungen, jeg nektet ham det fordi jeg synes ikke at min man er noen å stole på- er ikke stolt av dette, memen..han er ikke fliink i det heletatt når det gjelder å passe på barna, han ser opp på himmel når han skal hjelpe barna m å skjære frukt for eksempel..han har klemt deres finger flere ganger på døre, i mens han passer på at han ikke gjør det[8|] han er rett og slett uheldig på sånt..jeg ser for meg det at han holder ungen i basengen og peker viser ham noe langt borte mens guttens ansikt er under vann, han måler dårlig avstander og sånn..jeg ville aldri slappet av i løpet av de 4 timene de er borte i badet..kal meg hva dere vil, sier ikke at dette kunne vært unngåt med andre, men i hvertfall hvis jeg vet at vedkommende gjør sitt beste og passer på som det skal og skjer allikevel. for det er fort gjort, enn m annen som ikke vet selv egne begrensninger..

Back
Topp