en helt fantastisk gave..

Mamamia.

Elsker forumet
I går kveld kom Svigerfar å overaska meg fullstendig med en gave. Han ga meg 3 gull smykker etter mamman til min kjære til en verdi av kanskje 10 000 kr til sammen. Jeg ble totalt satt ut å kjempe rørt, og han ble nesten rørt han også når han så hvor glad jeg ble for smykkene og den erklæringen det faktisk var!
Jeg lovde samboern min at den dagen vi gifter oss skal jeg ha på meg ett av de smykkene :) og jeg har fått meg nytt kalle navn her i huset.. Gulldora.. hehe!

Oj, det er litt av en tilliterklæring [:)]
Du må nå bety litt for svigerfaren din siden han gav deg smykkene? Det å ha en av dem på under bryllupet vil vel din kjære og hans far garantert sette pris på.

Så koselig av han [:D]

Oi, det var litt av en tillitserklæring ja [:D] Tenk så stas å kunne ha de på i bryllup [:D][:D][:D]

ORIGINAL: ASG

Oi, det var litt av en tillitserklæring ja [:D] Tenk så stas å kunne ha de på i bryllup [:D][:D][:D]

For en flott ting å gjøre [:D]

å så snill han er[:)][:)][:)]

Det var en fantastisk flott gave [:D]

Ja vi har ett utrolig godt forhold. vi bor jo i samme hus som han og han er kjempe glad for for å ha oss her, til og med villig til å la oss bygge på så vi ikke skal flytte fra han!

jeg har brukt smykkene litt de siste dagene å jeg føler faktisk av mamman til Jan er nærmere oss på en måte.. vanskelig å beskrive det men, jeg tror auraen hennes ligger i smykkene og påvirker min aura.. på en god måte! ;)

Back
Topp