En helg fra barn

dck

Blir kjent med forumet
Har dere reiste bort fra barna dere? Og la han eller hun være hos pappaen sin alene for en helg? Jeg skal til bryllupet i helgen. Jeg har ikke dårlig samvittighet å dra fra lille mann her, men jeg gru meg litt bare at det blir for slitsom med pappaen sin.
 
Bare for en dag her...
 
Jeg var borte en helg i slutten av april, og det gikk veldig fint. Pappaen var litt sliten, og sa at han hadde mer respekt for "jobben" jeg gjør;)
 
Kun få timer borte her også. "Regelen" er vel så mange timer borte som de er mnd (8 mnd -max 8 timer osv), og så går det over til en dag/et døgn når de er ett år, 2 døgn når de er 2 år osv...
 
Kos deg :) det er sikkert veldig vanskelig å dra fra, og om det blir slitsomt for far så respekterer han sikkert (enda) mer jobben du gjør hjemme hver dag :) Sikkert smart å ikke være på tlf hele tiden for å sjekke om det går bra ;) Det går jo alltids bra, og husk at selvom baby gråter og er sutrete med far så er den helt sikkert det (ofte) med deg også i perioder.

Jeg ammer enda så har ikke vært lenge borte, men vurderte å stikke av på lørdag for jeg var så sliten! :p
 
Back
Topp