En hel natts søvn ♥

Venterpåoktober13

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
I natt sov lille rundt for første gang. Fra 20.30 - 07.30. Sikkert bare en engangs, tør ikke håpe på noe annet. Kjenner på hele kroppen at det var super deilig. Etter to mnd med mat minst to ganger på natta og 6 mnd med blære tømming minst to ganger på natta, trengte kroppen dette ;) For en gangs skyld klarte jeg å legge meg til klokken elleve, i stedet for ett - halv to.. oh joy!!! LYKKE! :D:D

Hvor mange timer på puten får dere andre mødre her inne? Er dere flinke å sove når mini sover?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Stort sett 6 timer pr. Natt, men det kommer jo helt an på når hun spiser på kveldrn, for ingen fast mattid enda heller uannsett hvor mye jeg prøver...
Slo til med 10 timer en natt

Åh, det hørtes sykt digg ut:D Så flott da, kan jo håpe det varer i det minste;) *krysse fingra:P

Her får jeg stortsett 5t eller 5,5t sammenhengende nå. Veslegutt sovner stortsett 23.30/24.00 og sover til 05.00 før det er pupp;)
Legger meg ned sjelden egentlig:P Da skal jeg liksom få unna og gjøre alt annet;)

Heldiggris! :)
Her blir det max 4 timer! Men det tar bare 30 minutter fra han våkner til han sovner igjen :) Deilig at han spiser effektivt nå :)

Er max fire timar her og. Men har også blitt veldig effektiv amming, så tar ikkje lang tid før me sovnar igjen:-)

Vi gir flaske. Det var ekstra deilig i natt siden mannen har 12t natt helg :)
Lider litt av flink pike syndromet jeg også, skulle helst vasket ned hele huset og fått gjort alt når lille har lagt seg, så det pleier å bli skikkelig natt før jeg treffer puten. Men i går klarte jeg for en gangs skyld å legge meg klokken elleve. Er endelig uthvilt ;) Hvertfall for idag ;) Krysser fingrene for at det forsetter ;-)

Her er mini 4 mnd og endelig sover han 11 timer!! Når han var på deres alder sov han max 2:p så dere er så heldige:D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Her har veslesnuppa sovet 5-6 timer sammenhengende inntil for ca en uke siden :) Nå sover hun 8-9 timer så jeg klager ikke :) Alltid vært snill om natta... ♥

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ikke noen lange soveøkter her, nei. Er stort sett 3-3 1/5 time som er maks her. Han flesket til med 5 timer en natt, men det var tydelig et engangstilfelle for det har ikke skjedd igjen :P Men jeg føler ikke jeg kan klage, storesøsteren spiste hver til annenhver time hver eneste natt frem til hun var rundt 6 mndr gammel - og når hun ikke spiste så gråt hun gjerne. Så ja, jeg er igrunn storfornøyd med 3 timer, jeg ;) :D Sjelden jeg legger meg ned på dagtid når han sover, da skal jo alt husarbeid og slikt gjøres.

I går var det første gangen vi la henne før oss. Hun la seg ca kl 2200 sovnet med en gang og våknet ikke før halv 8 <3 For en drøm hun er om natta <3

Nå har vi hatt tre netter med 10-12t søvn på mini, mor er "blitt ny" ;)

I natt sov Oliver James fra 23.30-08.00. Jeg trodde jeg skulle få sjokk når jeg så på klokka:P:D

Back
Topp