En hel dag med truse

Vand

Forumet er livet
og NULL uhell!!!!

*DEILIG*

Nei, jeg snakker ikke om meg, snakker om Emmeli! [8D]

flinka!

ORIGINAL: TauZa

flinka!

Ja, det syns jeg også! [:D]

Men nå har vi gjort en vri! Det er ikke lov å synge og lese på do, på do skal man tisse og bæsje! Og DET fungerer! [8D]

så flink![:D]

snuppa mi kan også gå lenge uten bleie,så lenge jeg følger med og tar henne på do med jevne mellomrom..eller potta da,hun vil ikke bruke doring...

prøver og få sambo med på en uke i syden sånn at ungene kan slutte med bleie lettere [8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

wow! dere er snart der altså? bleiefri?

Nei, ennå ett godt stykke å gå! Men i det siste har hun virkelig skjønt hvordan ting henger sammen! Og det virker som hun får mer og mer kontroll! [;)]

Prøver å la henne ha mest mulig truse på her hjemme [:)]

Nææhhh - så flink!!![:D][:D]

så flink hun er.. kanskje vi skal begynne å bare ha på truse her hjemme, om de tisser på seg er det vel veldig ubehaglig for dem, så da sier de kanskje i fra når de må på do??

emma har begynt å syntes det er så stas å sitte på doring, så kanskje slå til nå som det er interessant[:)]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Tjukkaaa

wow! dere er snart der altså? bleiefri?

Nei, ennå ett godt stykke å gå! Men i det siste har hun virkelig skjønt hvordan ting henger sammen! Og det virker som hun får mer og mer kontroll! [;)]

Prøver å la henne ha mest mulig truse på her hjemme [:)]

Så bra!!! håper på at vi får itt av dette til til jul.

ORIGINAL: *Emma08*

så flink hun er.. kanskje vi skal begynne å bare ha på truse her hjemme, om de tisser på seg er det vel veldig ubehaglig for dem, så da sier de kanskje i fra når de må på do??

emma har begynt å syntes det er så stas å sitte på doring, så kanskje slå til nå som det er interessant[:)]

vi har hatt 1000 våte truser og NÅ skjønner hun sammenhengen! Så kle på trusa og la henne tisse seg ut! [;)]

Vi snakker mye nå om at det er mye bedre å ha truse på - men hvis du skal ha truse må du tisse i doen! [;)]

Så flink!!! Og så deilig det må være. Her tisser vi på potta ett par ganger om dagen...håper på at ho er bleiefri om noen mnd.

Back
Topp