En haug av støttemedisiner

Spirehybelen

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Snøfnuggene 2025 ❄️
Hei dere :)
Har til nå hatt fire innsett av todagers, uten hell. Vi har diagnosen uforklarlig barnløse, og ingenting er galt med oss. (Naturlig gravid i august, men påvist MA i uke 8)

De siste eggene jeg har på frys vil de dyrke videre til femdagers før innsett.

Jeg fikk vite idag at det blir rimelig mye støttemedisiner ved neste innsett, og lurer på om noen av dere har hatt gode resultater av det?

Dette er hva jeg fikk fortalt via tlf: Letrozol tabletter + sprøyte med folikkelstimulerende før EL. Ovitrelle ved eggløsning. Lutinus, hCG støtte og blodfortynnende i tiden etter innsett.

Blir mye sprøyter det her, men har heldigvis ikke sprøyte skrekk :P

Noen som har blitt gravide med lignende oppsett? ♥️

Hei dere :)
Har til nå hatt fire innsett av todagers, uten hell. Vi har diagnosen uforklarlig barnløse, og ingenting er galt med oss. (Naturlig gravid i august, men påvist MA i uke 8)

De siste eggene jeg har på frys vil de dyrke videre til femdagers før innsett.

Jeg fikk vite idag at det blir rimelig mye støttemedisiner ved neste innsett, og lurer på om noen av dere har hatt gode resultater av det?

Dette er hva jeg fikk fortalt via tlf: Letrozol tabletter + sprøyte med folikkelstimulerende før EL. Ovitrelle ved eggløsning. Lutinus, hCG støtte og blodfortynnende i tiden etter innsett.

Blir mye sprøyter det her, men har heldigvis ikke sprøyte skrekk :p

Noen som har blitt gravide med lignende oppsett? ♥️

Ja, mer eller mindre det samme bortsett fra Letrozol, jeg fikk en annen tablett, husker ikke i farta hva den het. Blodfortynnende fikk jeg i form av tabletter ikke sprøyter. Gravid, 22 uker i dag. :happy:

Spennende ♥️♥️
Jeg har hatt innsett i subsidert syklus nå, og må gå på støttemedisiner til uke 10. Men ble gravid da!
Men ikke de samme medisinene; for min runde gikk ut på å ikke få eggløsning selv i det hele tatt..
Ville egentlig bare ønske deg lykke til! :)

Back
Topp