Vanskelig å vite når egentlig natta slutter og dagen starter, da jeg jo allerede har vært oppe 10 ganger i løpet av natta for å tisse+ brukket en evighet på å snu meg rundt i senga. Kan jo ikke ligge på siden pga symfysesmerter og kan jo ikke ligge på ryggen da dette er ubehagelig. Kan jo egentlig ikke ligge i det hele tatt pga halsbrand fra h... Så når man endelig kan stå opp er jeg jo like uthvilt som da jeg la meg. Så etter å ha brukt 10 min på å rulle ut av senga, gjelder det å komme først på do før 4 åringen så jeg ikke tisser på meg og pedagogisk sier til jentungen, at mamma MÅ tisse først.
Da jeg like vell sitter der er det like greit å få på seg støttestrømpene som jeg ikke kan leve uten da det er EN åreknute som verker helt fantastisk!
Så er det å få ungene i bhg( også uten å tisse på seg på veien fordi jeg midt på parkeringsplassen får en kynne, mens ungen vrir hodet sitt ned på blære di mens du holder en sprellende to-åring.)
Hjem igjen og vrenge av seg det meste av tøyet(seff IKKE støttestrømpene!!) for det er jo så ekstremt varmt(15 grader og regn).
Og slik går nu dagan!! Jo da, det er jo helt fantastisk nå ligger en her på sofaen og drømmer om senga, men det er rett og slett for mye ork og reise seg, gå ned trappa og pusse tenna.
Hva vi ikke gjør for disse deilige, søte små
Andre som har noen fantastiske gravid stunder??
Venter nr 3 4. August
Da jeg like vell sitter der er det like greit å få på seg støttestrømpene som jeg ikke kan leve uten da det er EN åreknute som verker helt fantastisk!
Så er det å få ungene i bhg( også uten å tisse på seg på veien fordi jeg midt på parkeringsplassen får en kynne, mens ungen vrir hodet sitt ned på blære di mens du holder en sprellende to-åring.)
Hjem igjen og vrenge av seg det meste av tøyet(seff IKKE støttestrømpene!!) for det er jo så ekstremt varmt(15 grader og regn).
Og slik går nu dagan!! Jo da, det er jo helt fantastisk nå ligger en her på sofaen og drømmer om senga, men det er rett og slett for mye ork og reise seg, gå ned trappa og pusse tenna.
Hva vi ikke gjør for disse deilige, søte små
Andre som har noen fantastiske gravid stunder??
Venter nr 3 4. August