En høy barnevogn? (Hvor baby ligger/sitter høyt)

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Hei!:)
Har dere tips til en høy barnevogn hvor baby ligger/sitter høyt? Grunnet ryggproblemer bør jeg ha en vogn hvor jeg må bøye meg minst mulig ned. Fra før av har jeg Emmaljunga city cross, men den blir alt for lav.

Er Stokke sin ganske høy?

Last edited:
Vi har kjøpt Babyjogger City Elite, føler den er ganske høy? Min rygg er heller ikke noe glad i å bøye seg langt ned..

Stokke sin er høy. Begge vi er høye og hat valgt stokke for den passer veldig gi tilbakemelding til oss :)

Baby jogger City elite er høy. Den er høyest med bagen selvfølgelig. Sittedelen er noe lavere, men ikke så lav som Emmaljunga! Den er også fantastisk god å trille og er en god og romslig vogn.

Stokke er vell den høyeste vognen på markedet. Ta deg en titt, kan hende den er for høy om du ikke så høy

Vi har kjøpt Babyjogger City Elite, føler den er ganske høy? Min rygg er heller ikke noe glad i å bøye seg langt ned..
Stokke sin er høy. Begge vi er høye og hat valgt stokke for den passer veldig gi tilbakemelding til oss :)
Baby jogger City elite er høy. Den er høyest med bagen selvfølgelig. Sittedelen er noe lavere, men ikke så lav som Emmaljunga! Den er også fantastisk god å trille og er en god og romslig vogn.
Stokke er vell den høyeste vognen på markedet. Ta deg en titt, kan hende den er for høy om du ikke så høy

Takk for svar:) Da har jeg noen alternativer som jeg kan titte nærmere på! :)

Stokke er de høyeste jeg vet om.

Jeg har også en del rygg og bekkenproblemer, så jeg har også sett meg ut Stokke sin vogn av den grunn. Jo mindre bøying, jo bedre! Men nå har jeg bare sett vognen mens folk har trillet forbi meg, så jeg lå nok i en butikk og sjekke den ut litt nærmere før jeg bestemmer meg.

Vi også snuser på Stokke sin, må nok prøvetrille den ;)

Er bagen stor på denne?

Vi har kjøpt Britax Smile 2, mye pga høyden og størrelsen :) Den er ganske nett og fin, enkel og legge sammen. Mye plass under vognen. Pluss at jeg er 175, og han 185, så da trenger vi en høy vogn :)

Back
Topp