En god termos?!?

Azra'il

Elsker forumet
Nå som vesla begynner å få litt grøt er jeg på utkikk etter en god termos uten "trykknapp", syns de er så vanskelige å få helt ren. Noen tips?

Greit å koke opp vann om morgenen og ha utover dagen...sparer strøm vettu[8D]

Jeg kjøpte min på jernia i høst. Thermos, light and compact står det på den. Den er best i test i mange tester, og holder på varmen UTROLIG godt!!! Jeg er flaskemamma og den har jeg vært avhengig fra første sekund [:)] Det er trykknapp på den da, men lett å holde ren. Men hvis du uansett skal bare bruke vann på den, blir den ikke sånn skitten der[:)] Du får den fra en halv liter og oppover[:)] Litt dyr, men SÅ verdt pengene!!!!!

ORIGINAL: litlepip

Jeg kjøpte min på jernia i høst. Thermos, light and compact står det på den. Den er best i test i mange tester, og holder på varmen UTROLIG godt!!! Jeg er flaskemamma og den har jeg vært avhengig fra første sekund [:)] Det er trykknapp på den da, men lett å holde ren. Men hvis du uansett skal bare bruke vann på den, blir den ikke sånn skitten der[:)] Du får den fra en halv liter og oppover[:)] Litt dyr, men SÅ verdt pengene!!!!!

Samme har jeg. Jeg kjøpte min 0.5l på Europris til 129,- den holder på varmen leeenge[;)]

Clas Ohlson (eller hvordan det skrives) her borte har BILLIGE og greie termoser til sånt bruk ;)

Funker her ihvertfall [;)]

Har både den som heter Thermos (den holder utrolig bra på varmen!!!) og en til, som er grei. Har også kjøpt Clas Ohlsen sin, men ikke brukt den så mangen ganger enda, så vet ikke åssen den funker.....

Jeg har brukt Clas sin så og si fra fødsel av da snupp er flaskejente!

Vi er ihvertfall fornøyd med den!!! Vi kjøpte den store (tror det er 1 liter), til 119 kr eller no! Gull!!!![:D]

Holder greit på varmen også synes jeg [;)]

jeg har en av merket thermos fra clas ohlson.
er KJEMPE fornøyd! den er 0,5 l. Og vannet er fortsatt varmt etter 24 timer (jeg bruker ikke vannet etter 24 timer altså [8D] )

ellers har clas ohlson noen som er like store i hvit og grønn! IKKE kjøp disse! de er elendige :-P

Jeg har de i farger....den lille i hvit og den store i grønn....synes de holder som bare det jeg...til sitt bruk lissom! [;)]
Hehe....[:)]

Vannet holder seg varmt hele dagen!

Skal jo få ny termos når hun skal på tur med barnehagen etterhvert, men det er jo en stund til....hihi[:)]

Jeg kjøpte en termos på G-sport med Ole brum motiv på...og den lakk, og den trykke-tingen løsnet osv.....og det har ikke skjedd med clas sine enda ihvertfall....:P [;)]

ORIGINAL: Zezamie

er KJEMPE fornøyd! den er 0,5 l. Og vannet er fortsatt varmt etter 24 timer (jeg bruker ikke vannet etter 24 timer altså [8D] )

ellers har clas ohlson noen som er like store i hvit og grønn! IKKE kjøp disse! de er elendige :-P

ORIGINAL: C_mamma

Jeg har de i farger....den lille i hvit og den store i grønn....synes de holder som bare det jeg...til sitt bruk lissom! [;)]
Hehe....[:)]

Vannet holder seg varmt hele dagen!

Skal jo få ny termos når hun skal på tur med barnehagen etterhvert, men det er jo en stund til....hihi[:)]

Jeg kjøpte en termos på G-sport med Ole brum motiv på...og den lakk, og den trykke-tingen løsnet osv.....og det har ikke skjedd med clas sine enda ihvertfall....:P [;)]

ORIGINAL: Zezamie

ja termosen var god til å holde vannet varmt!
Men jeg hadde problemer med at lokket (skru tingen) bare datt fra hverandre :-S
så opplevde flere ganger at deler lå nedi vannet, og at hele stellebagen var gjennomvåt :-S

Back
Topp