Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: litlepip
Jeg kjøpte min på jernia i høst. Thermos, light and compact står det på den. Den er best i test i mange tester, og holder på varmen UTROLIG godt!!! Jeg er flaskemamma og den har jeg vært avhengig fra første sekund [:)] Det er trykknapp på den da, men lett å holde ren. Men hvis du uansett skal bare bruke vann på den, blir den ikke sånn skitten der[:)] Du får den fra en halv liter og oppover[:)] Litt dyr, men SÅ verdt pengene!!!!!
ORIGINAL: Zezamie
jeg har en av merket thermos fra clas ohlson.
er KJEMPE fornøyd! den er 0,5 l. Og vannet er fortsatt varmt etter 24 timer (jeg bruker ikke vannet etter 24 timer altså [8D] )
ellers har clas ohlson noen som er like store i hvit og grønn! IKKE kjøp disse! de er elendige :-P
ORIGINAL: C_mamma
Jeg har de i farger....den lille i hvit og den store i grønn....synes de holder som bare det jeg...til sitt bruk lissom! [;)]
Hehe....[:)]
Vannet holder seg varmt hele dagen!
Skal jo få ny termos når hun skal på tur med barnehagen etterhvert, men det er jo en stund til....hihi[:)]
Jeg kjøpte en termos på G-sport med Ole brum motiv på...og den lakk, og den trykke-tingen løsnet osv.....og det har ikke skjedd med clas sine enda ihvertfall....:P [;)]
ORIGINAL: Zezamie
jeg har en av merket thermos fra clas ohlson.
er KJEMPE fornøyd! den er 0,5 l. Og vannet er fortsatt varmt etter 24 timer (jeg bruker ikke vannet etter 24 timer altså [8D] )
ellers har clas ohlson noen som er like store i hvit og grønn! IKKE kjøp disse! de er elendige :-P