En god stund til termin

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Flere som har termin sendt i måneden som nå bare venter?

Her vil det nok ikke skje noe før termin da hodet ikke er festet enda. Hva gjør dere for å få tiden til å gå?

Jaaaaa! Termin 26.

Jeg bruker en del tid på å gjøre klart til babyen, rydde, levere/hente storebror i bhg. Så blir det en del tid på sofaen foran tven:)

Jaaaaa! Termin 26.

Jeg bruker en del tid på å gjøre klart til babyen, rydde, levere/hente storebror i bhg. Så blir det en del tid på sofaen foran tven:)

Jeg og har 26!
Alt jeg gjør for tiden er å holde huset noelunde ryddig og klart for "avreise".

Har vasket det meste av babytøy og møblene er klar.

Det jeg holder på meg nå er å ta igjen noen venninner som ser på en serie.

Jeg og har 26!
Alt jeg gjør for tiden er å holde huset noelunde ryddig og klart for "avreise".

Har vasket det meste av babytøy og møblene er klar.

Det jeg holder på meg nå er å ta igjen noen venninner som ser på en serie.

Da gjør vi omtrent det samme;) Nå er det heldigvis "bare" 15 dager til termin, så jeg begynner å se lyset:)

Har termin 25.april og har egentlig en feriefølelse nå. Stå opp seint hvis ikke jeg skal levere storesøster i bhg, frokost i solveggen på verandaen, så er det et par timer med vasking/rydding/matlaging osv, så er det jobbe litt i hagen, lese bok og slappe av før mannen og snuppa kommer hjem i 5tida. Dagene går relativt fort her sikkert fordi at jeg ikke tenker for mye på fødsel :)

Har termin 26 og jeg prøver å booke avtaler med forskjellige veninner osv for å holde meg opptatt på dagtid så jeg ikke skal gå på veggen i ventetida og er travel med ungene på ettermiddag og ser tvserier med mannen på kvelden. Bekkenet er ødelagt så det å vaske eller støvsuge er totalt uaktuelt desverre så nå har jeg fått såpass nok av uvaska gulv og støv osv at jeg har bestillt inn et vaskebyrå for aller første gang i mitt liv... (Mannen venter i operasjons kø, så det er fysisk umulig at han også skal gjøre husarbeidet) så her går vi her å trør med våre skavanker :p
Æsj alså....

Har termin 15. og nå holder jeg på å kjede vettet av meg. :p Har jo allerede vært i permisjon siden påske, har bakt noe helt sinnsykt, gått på kafé, shoppa og ordna absolutt alt klart til lille.

Nå er plutselig energinivået veldig dalende, så orker ikke så mye. Idag har jeg for det meste ligget på sofaen. :o

Kan bli gående til 27. dersom det blir max overtid, da kommer jeg til å gå på veggen. :p

Termin 30:o skal pusse og male utemøblene, klarer ikke å ta livet med ro helt enda. Har fortsatt babyklær å vaske også:)

Termin 27. Så prøver å ikke ha forhåpninger om at hun kommer før. Blir bare mer stressa da :/
Siste dagene har energien vært helt fraværende så nå går det bare helt rolig for seg, men sist uke prøvde jeg å få gjort forfallende hjemme.

Jeg forventer å gå ut iallefall til termin. Men har hørt flere tegn på at fødselen nærmer seg og et av de som går igjen er et energiboost og et ønske om å vaske huset.

Jeg forventer å gå ut iallefall til termin. Men har hørt flere tegn på at fødselen nærmer seg og et av de som går igjen er et energiboost og et ønske om å vaske huset.
Jeg har hatt den boosten, vaska og bakt i to uker nå. Men plutselig var all energien som blåst vekk og fortsatt ingen baby. :P

Har termin 20., og håper å gå så nærme den som mulig! Nytt soverom ferdig i morgen og etterlengtet stooooort bad ferdig til helgen! :)
Kroppen er tung og sliten, men dagene flyr med oppussing og fiksing i huset, klesvask og matlaging! Har 2 barn fra før så skjer noe hver dag;)
Uten oppussing og kaos med det kunne jeg nok kjedet meg en hel del nå.. :p

Har ikke termin før 26., men skal begynne på bacheloroppgaven nå, så spent på hvordan det går! Skal levere prosjektbeskrivelse til fredag, så må få opp tempo litt på artikkelsøk og skrivingen ;)

Har ikke termin før 26., men skal begynne på bacheloroppgaven nå, så spent på hvordan det går! Skal levere prosjektbeskrivelse til fredag, så må få opp tempo litt på artikkelsøk og skrivingen ;)
Hva skal du skrive om og hvor mange artikler må dere ha med? Blir jo utsatt med et år her, men kullet mitt skal jo skrive bachelor til høsten, så er litt spennende det der! Det er jo så forskjellig hvor streng de er fra skole til skole og :O

Her og :p lite energi nå, to uker igjenn til termin og fortsatt gravid :p
Blir jo skittent igjen med en gang uansett, så nå gir jeg opp og sparer heller siste rest av energi til det forestående maratonet. ;)

Hva skal du skrive om og hvor mange artikler må dere ha med? Blir jo utsatt med et år her, men kullet mitt skal jo skrive bachelor til høsten, så er litt spennende det der! Det er jo så forskjellig hvor streng de er fra skole til skole og :O
Skal skrive om smerter i forbindelse med kronisk sykdom, må ha 8 vitenskapelige artikler, hvorav minimum 3 engelske. Og 8000 ord. Prosjektbeskrivelsen som leveres på fredag skal ha et omfang på minimum 2000 ord. Det er for å få studentene i gang også får vi veileder utifrå hva vi skriver om og hvilken oppgave vi velger.

Eg har termin den 21/4. Akurat denna Sissta tiden passar eg på å hviler meg
Mest møjligt. Idag har meg og jenta på snart 2 år baka mokkarutor som eg ska frysa ned . Nå sitter eg ute i Hagen med en kaffekopp og ser på mens jenta leker.
Njuter tiden me sol. Eller så er eg på besøk de Dagarna eg klarar det.

Back
Topp