Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaaa! Termin 26.
Jeg bruker en del tid på å gjøre klart til babyen, rydde, levere/hente storebror i bhg. Så blir det en del tid på sofaen foran tven
Jeg og har 26!
Alt jeg gjør for tiden er å holde huset noelunde ryddig og klart for "avreise".
Har vasket det meste av babytøy og møblene er klar.
Det jeg holder på meg nå er å ta igjen noen venninner som ser på en serie.
Jeg har hatt den boosten, vaska og bakt i to uker nå. Men plutselig var all energien som blåst vekk og fortsatt ingen baby.Jeg forventer å gå ut iallefall til termin. Men har hørt flere tegn på at fødselen nærmer seg og et av de som går igjen er et energiboost og et ønske om å vaske huset.
Her og lite energi nå, to uker igjenn til termin og fortsatt gravidJeg har hatt den boosten, vaska og bakt i to uker nå. Men plutselig var all energien som blåst vekk og fortsatt ingen baby.
Hva skal du skrive om og hvor mange artikler må dere ha med? Blir jo utsatt med et år her, men kullet mitt skal jo skrive bachelor til høsten, så er litt spennende det der! Det er jo så forskjellig hvor streng de er fra skole til skole og :OHar ikke termin før 26., men skal begynne på bacheloroppgaven nå, så spent på hvordan det går! Skal levere prosjektbeskrivelse til fredag, så må få opp tempo litt på artikkelsøk og skrivingen
Blir jo skittent igjen med en gang uansett, så nå gir jeg opp og sparer heller siste rest av energi til det forestående maratonet.Her og lite energi nå, to uker igjenn til termin og fortsatt gravid
Skal skrive om smerter i forbindelse med kronisk sykdom, må ha 8 vitenskapelige artikler, hvorav minimum 3 engelske. Og 8000 ord. Prosjektbeskrivelsen som leveres på fredag skal ha et omfang på minimum 2000 ord. Det er for å få studentene i gang også får vi veileder utifrå hva vi skriver om og hvilken oppgave vi velger.Hva skal du skrive om og hvor mange artikler må dere ha med? Blir jo utsatt med et år her, men kullet mitt skal jo skrive bachelor til høsten, så er litt spennende det der! Det er jo så forskjellig hvor streng de er fra skole til skole og :O