En GOD papirskjærer

*Elen*

Flørter med forumet
Jeg har til nå prøvd 3 forskjellige papirskjærere, og er ikke fornøyd med en eneste.
Prøvde først den grønne (med rosa kniv) fra Provo Craft. Den skjærer helt flussete, selv på vanlig tynt papir. Så kjøpte jeg en lilla fra Letack Craft, med mange forskjellige kniver til. Den skjærer ikke beint. Til slutt trodde jeg at jeg hadde funnet den beste, nemlig Fiskars sin. (grå flate, blå linjal og oransje kniv) Men også den skjærer veldig flussete[:'(]

Hvilken papirskjærer kan dere anbefale?

Jeg har Provo Craft sin og er veldig fornøyd...skjærer ikke flussete i det hele tatt...[:)]

Jeg har fiskars sin og syns den er super. Provocraft sin syns eg er heilt pyton

Jeg har den til Letack Craft og er igrunn veldig fornøyd med den[;)]

Jeg har nettopp kjøpt nytt blad til fiskarsen min og nyyyyter rene beine kanter! [:)]

ORIGINAL: Diddij

Jeg har Provo Craft sin og er veldig fornøyd...skjærer ikke flussete i det hele tatt...[:)]

Samme her [:)]
Kanskje skifte kniv?

har brukt den fra provocraft lenge lenge.. men ble lei av å bytte kniver..

så da kjøpte jeg MM sitt.. er superfornøyd.. tar med meg PC på treff da, siden det fra MM er litt stort og tungt..

jeg har fiskars, men legger merke til at jo mer tykt du skjerer jo fortere sløv bli kniven så jeg har en kniv til tynt papir og en til kartong. Men er uten tivl den beste syns jeg :)

bytt kniv! Alle skjørebrett, med unntak av MM sitt som er selvslipende, trenger nye kniver jevnlig!

hvilken butikk har mm sine?? for jeg leter etter det.. men finner det ikke[&:] tråler nettbutikker nå.. og er lei av å skifte matte på min.. har EK sin..[:)]

ORIGINAL: Trillemor82

fant[:D]

Hvor fant du da?[8D] Jeg vil også ha...........[:D]

ORIGINAL: *Elen*

Jeg har til nå prøvd 3 forskjellige papirskjærere, og er ikke fornøyd med en eneste.
Prøvde først den grønne (med rosa kniv) fra Provo Craft. Den skjærer helt flussete, selv på vanlig tynt papir. Så kjøpte jeg en lilla fra Letack Craft, med mange forskjellige kniver til. Den skjærer ikke beint. Til slutt trodde jeg at jeg hadde funnet den beste, nemlig Fiskars sin. (grå flate, blå linjal og oransje kniv) Men også den skjærer veldig flussete[:'(]

Hvilken papirskjærer kan dere anbefale?

den fra fiskars har jeg, super fornøyd!

Back
Topp