en god natt

ThereseAa

Forumet er livet
Kristian sov fra halv 7 igår kveld til halv 6 i dag morges! [:D] tok han inn i senga til meg da, og vi lå og halv sløva til kl 7.
Kanskje på tide at jeg legger meg litt tidligere på kveldene, slik at jeg kan dra nytte av dette [:D]

så deilig da[:)]
flinke gutten!!

ORIGINAL: Dreams

så deilig da[:)]
flinke gutten!!

vi hadde og ei sånn natt i natt. Var oppe å dytta smokk i 4 tida., Da var han lys våken. Men jeg gikk bare og la meg igjen, og etter et kvarter med roping og jabbing ble det jammen meg stille!! Da var mammaen stolt! Det har aldri hendt før at han sovner av seg selv når han har vært våken på natta!

Åå, jeg blir så glad når jeg hører at de små begynner å sove bedre om nettene, for jeg vet hvor vanvittig hardt det er når det står på med nattevåking og styr. Unner dere begge flere gode netter, både Therese og Cathrine! [:)]
Norah har nå sovet 8 netter på rad fra 19-19.30 til en gang mellom 6 og 7 uten en lyd. Og det er så fantastisk deilig å få sove hele netter uten avbrudd. Føler meg som et nytt menneske! [:)]

Åååå, så bra da Therese!!![:D][:D][:D]
Det var på tide og vell fortjent!
Gleder meg til sammenhengende søvn selv[;)]

Ja er det ikke deili...

Skulle ønske jeg var flink til å komme meg i seng til en normal tid å!!!

Så godt for dere! De blir jo større disse små og begynner kanskje å sette pris på en god natts søvn de også... he he [:D] (men ikke her i gården nei [8|])

ORIGINAL: Trine82

kjempeflott at han begynner å sove lenger [:D] deilig

ORIGINAL: ThereseAa

Kristian sov fra halv 7 igår kveld til halv 6 i dag morges! [:D] tok han inn i senga til meg da, og vi lå og halv sløva til kl 7.
Kanskje på tide at jeg legger meg litt tidligere på kveldene, slik at jeg kan dra nytte av dette [:D]

Ja her soves det også fra sju-halv8 til halv7-halv8. Deeeilig! [:D]

Back
Topp