Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå om dagen klarer jeg ikke å finne noen gode egenskaper med meg som mor.
Jeg er så sliten, helt nede på felgen, så har ikke tålmodighet og blir dessverre fort sint![]()
Husk at folk nå poster det positive. Det er mye jeg kunne ha gjort bedre, men nå fokuserer vi på det vi gjør riktig! Noe må dere vel ha, som gjør dere til gode mødre?Vet ikke om jeg er en god mamma![]()
Husk at folk nå poster det positive. Det er mye jeg kunne ha gjort bedre, men nå fokuserer vi på det vi gjør riktig! Noe må dere vel ha, som gjør dere til gode mødre?![]()
Nå om dagen klarer jeg ikke å finne noen gode egenskaper med meg som mor.
Jeg er så sliten, helt nede på felgen, så har ikke tålmodighet og blir dessverre fort sint![]()
Vi kan alle alltid gjøre ting bedre. Ingen er perfekte, og det skal vi ikke være heller. Ungen din får vel mat, omsorg og kjærlighet? Hva er det han evnt. ikke får av deg?Føler at jeg ikke strekker til på noe område for han, at jeg burde gjort alt bedre med han. Snakket en del med helsesøster om det (super dame!!) som mener at jeg har alt for høye krav til meg selv og at gutten vår får det han trenger og litt til.. Men klarer liksom ikke å se det selv![]()
Føler at jeg ikke strekker til på noe område for han, at jeg burde gjort alt bedre med han. Snakket en del med helsesøster om det (super dame!!) som mener at jeg har alt for høye krav til meg selv og at gutten vår får det han trenger og litt til.. Men klarer liksom ikke å se det selv![]()
Husk at folk nå poster det positive. Det er mye jeg kunne ha gjort bedre, men nå fokuserer vi på det vi gjør riktig! Noe må dere vel ha, som gjør dere til gode mødre?![]()