En god gjerning

Jente88

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
JuniJubel2021
Gjør en god gjerning- gjennomfør og utfordre til å gjøre noe annet.


Eks : ta inn posten for naboen, vipps 50 kroner til ei venninnes kaffe- bare fordi, gi et kompliment.
 
Utfordrer deg til enten å sende melding til en bekjent eller venn du ikke har snakket ned på en stund, ringe besteforeldrene dine, eller kjøpe en kaffe til noen du bryr deg om
 
Vippset ei venninne spontant 50 kroner til ei kaffe bare fordi hun er best :Heartblue


Utfordrer neste mann til å gjøre det samme, eller ringe noen de ikke har snakket med på en stund- bare fordi
 
Jeg ringte farmor! Det satt langt inne, har litt telefonskrekk, men hun er snart hundre år og man vet aldri hvor mange sjanser man får <3

Utfordrer neste til å smile til en fremmed i dag :)
 
Jeg ringte farmor! Det satt langt inne, har litt telefonskrekk, men hun er snart hundre år og man vet aldri hvor mange sjanser man får <3

Utfordrer neste til å smile til en fremmed i dag :)
Ble hun glad ? Så tøff du er som utfordret redselen.
 
Jeg ringte farmor! Det satt langt inne, har litt telefonskrekk, men hun er snart hundre år og man vet aldri hvor mange sjanser man får <3

Utfordrer neste til å smile til en fremmed i dag :)

Bra utfordring- gjennomført Jeg har smilt til 3 fremmede i dag :)

Jeg utfordrer neste til å gjøre noe hyggelig for partner, smile til en fremmed eller ringe til en person du ikke har snakket med på lenge
 
Jeg unngikk å skjelle ut en eldre mann som skjelte meg ut fordi jeg lukeparkerte skeivt i dag.
Jeg setter meg inn i bilen og parkerer bedre, så skjeller han meg ut på nytt og spør om jeg har lappen (!) :angry3:smiley-angry007

Kalte meg j@vla rasshøl gjorde han også :nailbiting:

Jeg svarte bare at jeg sto hvertfall ikke i veien for noen (var snakk om at det ene hjulet sto bittelitt skrått). Også gikk jeg :smiley-angry005
 
Jeg unngikk å skjelle ut en eldre mann som skjelte meg ut fordi jeg lukeparkerte skeivt i dag.
Jeg setter meg inn i bilen og parkerer bedre, så skjeller han meg ut på nytt og spør om jeg har lappen (!) :angry3:smiley-angry007

Kalte meg j@vla rasshøl gjorde han også :nailbiting:

Jeg svarte bare at jeg sto hvertfall ikke i veien for noen (var snakk om at det ene hjulet sto bittelitt skrått). Også gikk jeg :smiley-angry005
Stående applaus!
 
Jeg ringte ei venninne i dag som jeg ikke har snakket med på lenge, veldig koselig :Heartred

Utfordrer neste til å gi kompliment/ros til en kollega eller invitere noen du ikke har sett på en stund til en kaffe eller lignende.
 
Back
Topp