En god fuktighetskrem til mor og barn

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Har dere noen å anbefale? Trenger en som virker kjappt.. er så tørr.. både jeg og snuppa..

[;)]

på guttene bruker jeg spenol, faktisk. smører dem inn hver gang de har badet.

er du på jobb, eller skal dere bli med i akebakken?? [:)]

ORIGINAL: theolin

hellu[;)]

Har fri.. men skal i banken nå.. venter bare på at min kjære skal bli ferdig i dusjen[:)]

Så skal jeg på storsenteret.. finne meg noen sko.. blir vel pyton.. for det er vel den store byttedagen i dag..

Locobase fet krem[:)] Den er uten parfyme, men kan ikke brukes utendørs når det er kaldt da den inneholder vann[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

hellu[;)]

Har fri.. men skal i banken nå.. venter bare på at min kjære skal bli ferdig i dusjen[:)]

Så skal jeg på storsenteret.. finne meg noen sko.. blir vel pyton.. for det er vel den store byttedagen i dag..

da med dere uteklær, så møter dere oss på jobben min etterpå!![;)]

her begynner ungene å gå på veggen, så må ut å finne på noe snart. kenneth jobber.

ORIGINAL: Fridasinmamma

hellu[;)]

da med dere uteklær, så møter dere oss på jobben min etterpå!![;)]

her begynner ungene å gå på veggen, så må ut å finne på noe snart. kenneth jobber.

Tror ikke jeg vil ha snuppa så mye ute[;)] Hatt feber de siste dagene. Men en annen gang[:D]

Jeg sverger til Spenol!
Den er mild, gjør huden godt, bruker den i stedenfor ansiktskrem også, og så koster den bare 8 kroner.

Her bruker vi og a-derma og MaryKay sin bivoks når d er ekstra kladt,den kan og brukes som kuldekrem siden d ikke er vann i den[:D]

A-krem er fin, den er feit, så er best å bruke på kvelden,
eller har Nivea en fuktighetskrem for tørr hud som faktisk er veldig god, koster ikke mer en 50 kr heller[:)]

Lurt å holde seg unna ting med vann, parafinnium (og tilsvarende), lanolin (som er i spenol f.eks) og parabener.

Tomtom mama og tomtom baby er bra merker. Tror de kan bestilles på www.greenspirit.no
Ellers vil jeg anbefale deg å lese litt på www.hildechristina.com for der er det mange hudpleietips [:)]

ORIGINAL: Natalies mamma

Denne bruker vi[;)]

Denne endte jeg opp med[:D] Håper den er bra! Ble anbefalt hos apoteket i alle fall[;)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Lurt å holde seg unna ting med vann, parafinnium (og tilsvarende), lanolin (som er i spenol f.eks) og parabener.

Tomtom mama og tomtom baby er bra merker. Tror de kan bestilles på www.greenspirit.no
Ellers vil jeg anbefale deg å lese litt på www.hildechristina.com for der er det mange hudpleietips [:)]

De er heller ikke dyretestet

ellers har du bodtshop sitt bodybutter til baby og dermikid sin ansiktskrem

Back
Topp