En god dag..

En baby til :)

Glad i forumet
Etter å ha vært i elendig form i dagesvis er jeg så lykkelig og glad for en god dag :) Var i god form hele arbeidsdagen, OG har overskudd etter jobb, til og med på en fredags ettermiddag! Setter virkelig pris på gode dager når det ikke er hverdagskost for tiden :D

Så bra!! Nyt det :)

Nyt det! :) Hadde en kjempe dag i går, var så deilig! Idag er det tilbake gamle kvalme, ikke matlyst, og hodepine ;)

Puhh... tid for en pust i bakken.. når formen har vært god har det vært veldig fristende å kose seg masse idag :) Så har hatt en skikkelig koselig dag med ungene, som har hatt vennene sine her, full fart med andre ord :) Glemte meg litt under middagen og spiste mer enn på lenge.. overhodet ingen svær porsjon, men noe annet enn de bittesmå mengdene jeg har fått i meg i gangen siste tiden. Nå fikk jeg masse murringer i magen, og ble dårlig.. har sittet på toalettet og vært dårlig, no more details :P Men er ikke særlig kvalm, bare gosliten i kroppen egentlig nå, og disse murringene... det kan kanskje bare være murringer pga at jeg har vært aktiv idag? har jo vært nesten liggende etter jobb siste dager. Har dere opplevd det?

Back
Topp