En god dag! :-))

Hemmelig en stund!

Forelsket i forumet
Dagen begynte med at jeg ble vekket av min fireåring som kysset meg på kinnet og sa:" Jeg elsker deg, mamma, jeg kan aldri slutte å elske deg!" (han er helt ekstrem på kjærlighetserklæringer) Så kysset han magen min og sa: "God morgen, lille baby!"

Så fortsatte det med nok en tur til gynekologen for å hilse på lille vennen i magen. Der sto alt bra til, h*n har vokst som h*n skal siden forrige uke, det var hjerteaktivitet og bevegelse! Det var utrolig herlig å se!

Er så forelsket i lille knøttet mitt! :-)))

Så kom jeg hjem og sjekket Studentweb for eksamensresultater, og fant ut at jeg fikk A på alle tre! Så i dag har vi virkelig grunn for å feire! En virkelig god dag!

åååå så koslig og høre at alt er bra med spiren din<3 Må være veldig godt å få det bekreft når du har hvert beskymra. Men nå går det rette veien skal du se!! :)

Utrolig herlig sønn du har da<3
Våkna opp til både sønnen min og niesa mi i dag jeg da, blide soler begge to:)

Gratulerer med 3 A`er! det er jo super bra!!

Sønnen din virker kjempe søt! Er så kjekt når de er litt kjærlige :)

Eg elsker å se slike ul bilder!! Blir helt varm om hjertet! LIKER :)

For en herlig dag!!! Gratulerer så mye med kjempe karakterer og ikke minst så utrolig bra at lille i magen vokser som den skal=)

Det er så fantastisk med slike ord fra de søste små, min jente er og sånn, koser oss om morgenen og sier søte ting <3 Hun kommer nok til å bli helt henrykt når hun får vite at hun skal bli storesøster for her vet de det ikke enda. Men hun går rundt å sier det da, men det er bare fordi ønsket er så stort hehe =)

Perfekt dag rett og slett
Gratulerer med 3 A'er

Høres ut som en helt fantastisk dag :) Håper helgen din blir like god som denne dagen. Og grattis med tre A-er. Er jo kjempe bra!

Ja, det får en virkelig si! En topp start på helgen! 
Gratulerer så masse med 3 A`er. Det er jo kjempebra! Og nyt den lille som vokser seg stor og sterk i magen din.
God helg, snuppa! 

TePa skrev:
Høres ut som en helt fantastisk dag :) Håper helgen din blir like god som denne dagen. Og grattis med tre A-er. Er jo kjempe bra!

sign;) 

Å :) For en søt 4åring du har! Nydelig!
Deilig å vite at alt er bra med knøttet da!
Og gratulerer så mye med 3 Aer!

så fantastisk.... Gratulerer med skole og bebis... Og herlig sønn du har. Her er standard kommentar: du er fin. Sies til alle...

Åh for ein fantastiske dag
herlige sønn du har, så koselig start på morgon :) å ikkje minst me å sjå knøtte i magen 

Back
Topp