Hemmelig en stund!
Forelsket i forumet
Dagen begynte med at jeg ble vekket av min fireåring som kysset meg på kinnet og sa:" Jeg elsker deg, mamma, jeg kan aldri slutte å elske deg!" (han er helt ekstrem på kjærlighetserklæringer) Så kysset han magen min og sa: "God morgen, lille baby!"
Så fortsatte det med nok en tur til gynekologen for å hilse på lille vennen i magen. Der sto alt bra til, h*n har vokst som h*n skal siden forrige uke, det var hjerteaktivitet og bevegelse! Det var utrolig herlig å se!
.jpg)
Er så forelsket i lille knøttet mitt! :-)))
Så kom jeg hjem og sjekket Studentweb for eksamensresultater, og fant ut at jeg fikk A på alle tre! Så i dag har vi virkelig grunn for å feire! En virkelig god dag!
Så fortsatte det med nok en tur til gynekologen for å hilse på lille vennen i magen. Der sto alt bra til, h*n har vokst som h*n skal siden forrige uke, det var hjerteaktivitet og bevegelse! Det var utrolig herlig å se!
.jpg)
Er så forelsket i lille knøttet mitt! :-)))
Så kom jeg hjem og sjekket Studentweb for eksamensresultater, og fant ut at jeg fikk A på alle tre! Så i dag har vi virkelig grunn for å feire! En virkelig god dag!