En god dag!

Lizz83

Gift med forumet
I dag har jeg en god dag!! Formen min er ikke så ille som den har vært (er jo kvalm enda, men i dag går det ann å overleve)... Så da har jeg stått opp med frøkna mi og vi har kosa oss og baka boller i dag :-) Har hatt så dårlig samvittighet overfor henne at jeg har ligget på sofaen hele påsken, så koselig at jeg var i bedre form i dag. Etterpå skal vi til svigermor å få middag så det passer meg utmerket at jeg slipper å lage mer mat ;-)

Så deilig når formen blir bedre, om så bare for en stund 

Jeg har også hatt litt mer energi i dag enn tidligere dager! Har bakt muffins, og vi skal til pappa på middag snart. Nyter siste dag av påsken! .. gleder meg ikke spesielt mye til å komme tilbake på jobb.. men tror nok tiden går litt raskere frem til ultralyd om to uker når jeg er tilbake til hverdagen! 

Håper resten av dagen din blir like fin 

Melkeplett skrev:
Så deilig når formen blir bedre, om så bare for en stund 

Jeg har også hatt litt mer energi i dag enn tidligere dager! Har bakt muffins, og vi skal til pappa på middag snart. Nyter siste dag av påsken! .. gleder meg ikke spesielt mye til å komme tilbake på jobb.. men tror nok tiden går litt raskere frem til ultralyd om to uker når jeg er tilbake til hverdagen! 

Håper resten av dagen din blir like fin 

Så bra at du begynner å få mer energi du også! Jeg er bare 7 + 3(tror jeg) enda så jeg regner med at jeg er nok ikke kvitt kvalmen, men det er deilig de dagene det roer seg. Nå skal jeg bare slappe av og kose meg denne uka når frøkna er i barnehagen, blant annet sove mye og så håper jeg kvalmen slipper helt om en uke eller to! Orker ikke presse kroppen min på trening heller nå (er jo fremdeles ikke frisk av tette bihuler). Men satser på at det endrer seg. Synes det er så deilig å trene og å være i form! :-)

Resten av dagen i dag var veldig fin den også!! :-)

Det var nok vellfortjent att formen er god i dag :)
Man trenger virkelig pause fra kvalmen av og til. Håper du får flere slike dager :)

Back
Topp