Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må innrømme at jeg enten har sittet eller ligget i sofaen. Hvis du har plass til en ammestol så ville jeg kjøpt en med armlener. Da får du god avlastning. Har du ikke plass så funker sofa og pute helt supert det også! Ja, gulvet er ikke så værst i nøden det hellerHei dere. Har noen en anbefaling for en god lenestol til amming? Er det en «need» eller «want»?
Det var et rimelig og nyttig kjøp. Både jeg og mannen brukte den masse i småbarnsperioden, både da jeg ammet, men også bare som en kosestol eller til å gynge i om natten hvis hun våknet
den er ganske bred, så var god plass til å bygge opp med puter.Signerer denneKjøpte Poäng gyngestol fra IKEADet var et rimelig og nyttig kjøp. Både jeg og mannen brukte den masse i småbarnsperioden, både da jeg ammet, men også bare som en kosestol eller til å gynge i om natten hvis hun våknet
den er ganske bred, så var god plass til å bygge opp med puter.
Tenker det samme, vi fikk noen utfordringer etterhvert med armlenerSå spørs det litt hvor lenge du ammer. Det funka dårlig med armlener for min del når de var ett år - fikk ikke plass i stolen… det går an å amme på sengekanten også om du ikke har barn som må ammes så lenge før de sover igjen.
Tenker litt at det er en «want», men en billig stol fra ikea kan gjøre susen!! Evt en som du uansett vil ha i stua når du er ferdig med å amme…
men som små er det kjekt. Jeg ammet veldig mye og lenge av gangen i flere mnd. Og vil si at cozyfix ammepute var det beste kjøpet jeg gjorde. Trengte den ikke etterhvert, men Såå god de første mnd. Ps. Vi fikk ikke til liggende amming før han var ca 6 mndTakk for svar! Vi har ikke så mye plass, og derfor lurte jeg på om det er nødvendig eller ikke.Jeg må innrømme at jeg enten har sittet eller ligget i sofaen. Hvis du har plass til en ammestol så ville jeg kjøpt en med armlener. Da får du god avlastning. Har du ikke plass så funker sofa og pute helt supert det også! Ja, gulvet er ikke så værst i nøden det heller![]()
Notert!Kjøpte Poäng gyngestol fra IKEADet var et rimelig og nyttig kjøp. Både jeg og mannen brukte den masse i småbarnsperioden, både da jeg ammet, men også bare som en kosestol eller til å gynge i om natten hvis hun våknet
den er ganske bred, så var god plass til å bygge opp med puter.

Bedside crib og ammepute ligger høyt på ønskelisten! Jeg prøvde å hente inspirasjon fra YouTube, og noen av dem sier at «nursing chair» er et must. Jeg prøver å være minimalist og kjøpe minst mulig, men alt virker så nødvendigTil når barnet flytter over på eget rom så vil jeg si det er et must, eller om du ikke skal ha en bedside crib så ville jeg nok også vurdert en ordentlig stol. Hvis du har en bedside crib så vil du jo bare løfte barnet over i sengen til deg og så løfte tilbake, da trenger du ikke sette deg opp, men om du foretrekker det så ville jeg nok hatt en god stol med støtte ved siden av. Til å ha i stua tror jeg ikke er nødvendig om du har en god ammepute.