En gledes nyhet

tipp

Forumet er livet
Som dere sikkert har fått med dere,så ahr vi slete en god del med Melinda fra hun var rundt 1 år. Nå er ting veldig anderledes. Hun telte faktisk til 10 nå i uken[:D]Og det er helt fantastisk[:D]

Ellers så var hun på øre nese hals på haukeland for ca 2 uker siden. Og der sa de at det var ikke noe tvil i om hun skulle få dren i ørene[:D]YES YES YES!! happy MUM!! Også hadde hun nedsatt hørsel på høyre oret(samme øre som hun stakk en q-tips i for snart 2 år siden) Så mangen spml er blitt oppklart. F.eks hvor for hun skrek så masse, ikke snakker godt..ect ect. nei, nå bare venter vi på innkallelse for å få drenet[:D] Cant wait!!
 det var altså min kanon gode gledes nyhet for i år[:D][:D] Er så herlig fantastisk nydelig deilig. Gud for en glede. Jeg ser for meg hvordan ting kan endres nå[:D][:D] 

LØVLI

GOD JUL TIL ALLE DERE[:D]

å tipp.. du skal se ting bli bedre når hun har fått dren. stakkers jente e ikke rart hun ikke snakker så mye når hun ikke hører..
håper dere kommer fort inn så dere slipper å venteså lenge.
god jul til dere..

Så flott da!![:D] Godt når ting går i riktig rettning!![:D]

God jul til dere også![:D][:D]

Å så flott! Det hjelper så masse å få satt inn dren.
Jeg fikk satt inn dren da jeg var 6 år og det var veldig befriende å kunne høre.

Jeg ser så utrolig frem til det[:D][:D] Venter i spenning hver dag om det er kommet en innkallelse...

Men hvordan er det med dren og bading i klorvann?[8|]

Back
Topp