M *Maik1* Forumet er livet 10 Mar 2011 #1 Jeg har fått meg en ny mob [:D] Fikk en HTC desire av Gard. Så nå må Jeg lære meg denne mobilen. ( har jo bursdag snart[8D]) jepp mange skrivefeiler her, veldig vanskelig å skrive på mobilen.
Jeg har fått meg en ny mob [:D] Fikk en HTC desire av Gard. Så nå må Jeg lære meg denne mobilen. ( har jo bursdag snart[8D]) jepp mange skrivefeiler her, veldig vanskelig å skrive på mobilen.
Lene1986 Forumet er livet 10 Mar 2011 #2 Gratulerer så mye med ny mobil!!![:D][:D] Selv om jeg trodde det sko stå noe helt annet her inne..
C chrichri Forumet er livet 10 Mar 2011 #3 den har sambo, så den kan jeg ganske bra[:-] har spilt en del angry birds på den[:D]
C chrichri Forumet er livet 10 Mar 2011 #4 gratulerer m ny mobil, glemte helt d i farta jeg... jeg vil også ha en ny mob, har jo fått 2000,- til å legge i, men har så lite penger ellers...
gratulerer m ny mobil, glemte helt d i farta jeg... jeg vil også ha en ny mob, har jo fått 2000,- til å legge i, men har så lite penger ellers...
V Vand Forumet er livet 10 Mar 2011 #5 GRATTIS MED NY MOB! [:D][:D][:D][:D] R ble fri for "svartsjuktablætta", så han kjøpte seg iPhone 3 han også! [8D] (men vi har kjøpt brukt da[;)])
GRATTIS MED NY MOB! [:D][:D][:D][:D] R ble fri for "svartsjuktablætta", så han kjøpte seg iPhone 3 han også! [8D] (men vi har kjøpt brukt da[;)])
Tjukkaaa Forumet er livet 11 Mar 2011 #7 Hihi grattis! Venninna mi har den og er strålende fornøyd[:)]