en gedigen hjørnetann

Opsideisi

Elsker forumet
Sigrid var veldig sen med tenner og fikk sine første to gjennombrudd for ´2 uker siden. Tp små tenner nede som er på vei opp ! Men samtidig har det sneket seg ned en , og jeg understreker 1 hjørnetann på venstre side og den er ganske bred ! Den er kanskje så mye som 5 mm bred. En helt annen dimensjon enn de bittesmå nede. Etter det jeg har lest så skal liksom hjørnetennene komme til sist, og i hvert fall samtidig !!

Noen fler med hjørnetenner før fortenner ?

Nei her har vi to nede og to oppe.. men har hørt om andre barn som har fått det.. hjørnetenner før fortenner altså.. litt sånn draculababy [8D] Tror ikke du skal bekymre deg værtfall [:D]

Ei vi var på babysvømming med fikk ei hjørnetann lenge før de andre tennene. Er nok ikke noe å bekymre seg over [:)]

Phillip har fått tennene i "riktig" rekkefølge, men vi er altså kommet til hjørnetenner nå - og dæven de er svææære![:o]
Har to på gang nedi vi - og de er ikke helt kommet ut av tannkjøttet, men fy søren så vondt det ser ut[:(]

Her kommer TO hjørnetenner oppe.. (9mnd er snuppå mi)
Hun har 2 nede som kom i Desember ,å nå har de to hjørnetennene kommet såvidt til syne,
så de først i Januar,så det tar visst lang tid før de kommer skikkelig ut.
Jeg har ikke greie på når de forskjellige tennene skal komme i rekkefølge jeg...

ORIGINAL: Schnygs

Phillip har fått tennene i "riktig" rekkefølge, men vi er altså kommet til hjørnetenner nå - og dæven de er svææære![:o]
Har to på gang nedi vi - og de er ikke helt kommet ut av tannkjøttet, men fy søren så vondt det ser ut[:(]

så hans er også svære ? Synes sigrid sin var så stor i forhold til de knøttsmå nede.

det var akkurat denne bekreftelsen jeg trengte[;)]

Back
Topp