En fot innom her..

Håpersåinderlig

Flørter med forumet
Jeg testet positivt i helgen og er nå enten 3+6 eller 4+0 <3
Jeg har dessverre ikke en god følelse rundt dette så har bare en fot innom her, men jeg håper så inderlig <3
I mai døde den lille gutten vår inni magen i uke 16, så det sitter friskt i minne :(
 
Jeg testet positivt i helgen og er nå enten 3+6 eller 4+0 <3
Jeg har dessverre ikke en god følelse rundt dette så har bare en fot innom her, men jeg håper så inderlig <3
I mai døde den lille gutten vår inni magen i uke 16, så det sitter friskt i minne :(

Så trist å lese det du har opplevd :( Kan godt forstå at det henger igjen vonde følelser hos dere :(
Gratulerer med positiv test:Heartred, og håper og krysser fingrene for at det skal gå bra for dere denne gangen :smiley-angelic001
 
Jeg testet positivt i helgen og er nå enten 3+6 eller 4+0 <3
Jeg har dessverre ikke en god følelse rundt dette så har bare en fot innom her, men jeg håper så inderlig <3
I mai døde den lille gutten vår inni magen i uke 16, så det sitter friskt i minne :(
Huff så fælt! Skjønner godt det er litt blandede følelser ja [emoji173]️ Krysser fingrene for at du får være her til april! Gratulerer [emoji4]
 
Huff så fælt! Skjønner godt det er litt blandede følelser ja [emoji173]️ Krysser fingrene for at du får være her til april! Gratulerer [emoji4]
Tusen takk :) Ja det et dessverre vanskelig å glede seg, men det er en høyt ønsket graviditet så vi håper jo veldig at det skal gå bra, men vanskelig å slippe gleden til..
 
Jeg testet positivt i helgen og er nå enten 3+6 eller 4+0 <3
Jeg har dessverre ikke en god følelse rundt dette så har bare en fot innom her, men jeg håper så inderlig <3
I mai døde den lille gutten vår inni magen i uke 16, så det sitter friskt i minne :(

Gratulerer og velkommen inn [emoji18]

Skjønner godt det må være vanskelig for dere, med en slik opplevelse bak dere. Håper dere får god oppfølging og at det blir aprilbaby på dere [emoji173]️
 
Gratulerer og velkommen inn [emoji18]

Skjønner godt det må være vanskelig for dere, med en slik opplevelse bak dere. Håper dere får god oppfølging og at det blir aprilbaby på dere [emoji173]️
Tusen takk :)
Det er vanskelig ja, men vi håper den lille klamrer seg fast hele veien til april :)
 
Jeg testet positivt i helgen og er nå enten 3+6 eller 4+0 <3
Jeg har dessverre ikke en god følelse rundt dette så har bare en fot innom her, men jeg håper så inderlig <3
I mai døde den lille gutten vår inni magen i uke 16, så det sitter friskt i minne :(

Så kjedelig at du har mistet før. Jeg vet litt om hvordan det føles, mista uke 10+0 før jeg ble gravid igjen, og har nå en ettåring. Nå er jeg 4+2, og håper nr 2 kommer i april. Jeg klarer selv ikke helt å glede meg enda. Blir å gjøre som sist, ta tidlig ultralyd rundt uke 8. Jeg må vite at alt ser lovendes ut.
Men gratulerer med positiv test! Håper det går bra denne gang!
 
Jeg testet positivt i helgen og er nå enten 3+6 eller 4+0 <3
Jeg har dessverre ikke en god følelse rundt dette så har bare en fot innom her, men jeg håper så inderlig <3
I mai døde den lille gutten vår inni magen i uke 16, så det sitter friskt i minne :(

Gratulerer så mye med positiv test, håper dette er en terminspire som holder seg godt fast :Heartred
Utrolig leit å høre at du har mistet.
Håper dere nå får deres hjerteplaster :Heartred
 
Back
Topp