En fot inn

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg kan egentlig ikke tro det! 10 dpo i dag og har fått positiv tidligtest :woot:

Jeg er i sjokk, fordi jeg var overbevist om at det ikke klaffet (selv om jeg har testet etter EL og lagt inn aksjer hver dag i EL-perioden), men hadde bare ikke troen på at vi skulle klare å klaffe når vi endelig prøver :D PP2 etter Senabort i april, så nå håper jeg at denne lille spiren er frisk og holder seg i magen i 40 uker til :rolleyes:

Termin vil bli mellom 30.april (menstermin) og 1.mai ish, men tror jeg blir satt tilbake litt pga syklus på rundt 29-30dager :)

så jeg henger litt her og kommer til å henge på mai-gruppa også :angelic:

Vedlegg

• 74E6700D-3EFC-496C-BC74-4FFFAD43243B.jpeg
    74E6700D-3EFC-496C-BC74-4FFFAD43243B.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 59
Åååå jippi❤️❤️ Såå kjekt å se noen fra IKM gruppa:woot: Velkommen hit❤️

Jeg kan egentlig ikke tro det! 10 dpo i dag og har fått positiv tidligtest :woot:

Jeg er i sjokk, fordi jeg var overbevist om at det ikke klaffet (selv om jeg har testet etter EL og lagt inn aksjer hver dag i EL-perioden), men hadde bare ikke troen på at vi skulle klare å klaffe når vi endelig prøver :D PP2 etter Senabort i april, så nå håper jeg at denne lille spiren er frisk og holder seg i magen i 40 uker til :rolleyes:

Termin vil bli mellom 30.april (menstermin) og 1.mai ish, men tror jeg blir satt tilbake litt pga syklus på rundt 29-30dager :)

Gratulerer og velkommen!! :Heartred

Åh, nå ble jeg glad ❤ Sterk og fin test, gratulerer ❤

Torsdag 12. Da var jeg ca 15 dpo (mulig 14). Kroppen min pleier jo ikke å ordne opp selv, så får se hva som skjer videre. Ny hcg i morgen..
Sender deg en styrkeklem :Heartred

Back
Topp