En fot inn..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Heisann!

Tok nettopp en test og der kom det en svak strek. Tok ikke med morgenurin, så har sendt mannen på apoteket etter en digital som jeg kan ta i morgen.

Det var ikke helt planlagt men har vært kvalm i mange dager så vi har mistenkt det. Er usikker på om det er her jeg skal være eller desember så jeg kommer med en fot inn, til vi vet noe mer, og at det faktisk stemmer at jeg er.!

Så spennende!:) gratulerer!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for det har to gutter fra før født august 2008 og mars 2013, så blir spennende med 1 til så tett ! Vi gleder oss veldig! Blir gøy å følge dere andre på veien også

To gutteklumper født 08&13 <3

Oi, litt urytt på app'en så alle smiletegna forsvant :) :)

Takk for det har to gutter fra før født august 2008 og mars 2013, så blir spennende med 1 til så tett ! Vi gleder oss veldig! Blir gøy å følge dere andre på veien også

Yngste mi er også født i mars 13 :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Yngste mi er også født i mars 13 :D

Åh så koselig:) var du på mars-forumet? Jeg hang på april da det var litt dødt på mars :)

Åh så koselig:) var du på mars-forumet? Jeg hang på april da det var litt dødt på mars :)

Ja, hang der i starten, så for alle til et annet sted :)

Så spennende! :) Gratulerer med positiv test :)

Takk for det! Den var positiv den digitale også, så da er det vel virkelig da :) håper bare de neste ukene går "smertefritt"!!

Back
Topp