En fot i november

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
var litt rask å melde meg inn i november, men håper jeg får bli til jeg vet hva fødselsforløpet blir.

Har en sønn født med akutt keisersnitt i uke 31 og en dødfødt sønn født vaginalt i uke 25 fra før. Begge guttene kom på 11 måneder og jeg er nå gravid igjen, noe som betyr at når denne melder sin ankomst har jeg fått 3 barn på 2 år. Dette gjør at legene ønsker at jeg skal ha planlagt keisersnitt i uke 34. Og da kommer jo babyen litt før. Grunnen til at de vil ha han ut raskere er nok fordi i begge mine svangerskap fikk jeg morkakeløsning og morkake full av blodpropp.

Men per dags dato forholder jeg meg til termindatoen jeg har i november, så håper jeg får henge her like vell :flower

Forferdelig trist å høre om dødfødselen din [emoji173] krysser fingrene for at morkaka oppfører seg denne gangen og at du får et fint svangerskap med nummer tre [emoji4]

Så trist å høre hva du har gjennomgått! Og så klart er du velkommen inn hit!:) Gratulerer med spiren i magen:)

Veldig trist å høre hva du har gått gjennom! Velkommen til oss og gratulerer[emoji177] krysser fingrene for deg!

Selvsagt skal du henge her med oss[emoji173]️
Utrolig trist å høre om alt du har vært igjennom[emoji17] Denne gangen håper jeg alt går «etter boka» frem til keisersnitt[emoji5]

Forferdelig trist å høre om dødfødselen din [emoji173] krysser fingrene for at morkaka oppfører seg denne gangen og at du får et fint svangerskap med nummer tre [emoji4]
Så trist å høre hva du har gjennomgått! Og så klart er du velkommen inn hit!:) Gratulerer med spiren i magen:)
Veldig trist å høre hva du har gått gjennom! Velkommen til oss og gratulerer[emoji177] krysser fingrene for deg!
Selvsagt skal du henge her med oss[emoji173]️
Utrolig trist å høre om alt du har vært igjennom[emoji17] Denne gangen håper jeg alt går «etter boka» frem til keisersnitt[emoji5]

Tusen takk dere, hadde vært en drøm å komme i mål uten noen komplikasjoner :happy:

Trist å høre om din forhistorie :(
Krysser alt jeg har for deg at dette går veien! ♥

Back
Topp