En fot her..

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Nå er det juli og jeg har enda ikke født (terminen var 19/6). Så nå setter jeg en fot her :)

Nå er det juli og jeg har enda ikke født (terminen var 19/6). Så nå setter jeg en fot her :)

Velkommen til oss ❤️
Håper den lille kommer snarlig, må være fryktelig slitsomt å gå så lenge på overtid ❤️
Har du fått noen dato for igangsetting?

Velkommen til oss ❤️
Håper den lille kommer snarlig, må være fryktelig slitsomt å gå så lenge på overtid ❤️
Har du fått noen dato for igangsetting?

Takk- veldig slitsomt! Men har gjort det to ganger før..så ikke noe nytt.

Jeg skal til samtale i dag, men vil gjerne starte selv...så da kan jeg gå til onsdag hvis alt er ok.

Å hjelpes! Stakkar deg! Minns du var i juli 16 også?:) Så da «møtes» vi igjen :) Velkommen til juli!

Jeg henger meg på og setter også en fot her :happy: Hadde termin 23. juni, men ingen baby enda..

Velkommen inn her å. Eg har vært litt i begge hele veien med el-termin i juli og oul termin i juli. Her inne blir vinhvertfall ikkje baktropp uansett om disse babyene våre er trege :facepalm:

Jeg henger meg på og setter også en fot her :happy: Hadde termin 23. juni, men ingen baby enda..

Velkommen inn til oss ❤️
Krysser fingrene for nært forestående fødsel :thumright

Takk- veldig slitsomt! Men har gjort det to ganger før..så ikke noe nytt.

Jeg skal til samtale i dag, men vil gjerne starte selv...så da kan jeg gå til onsdag hvis alt er ok.

Kjedelig å måtte gå over hver gang, men man er kanskje litt med "motivert"/forberedt på det når man har gjort det 2 ganger før.

Hvordan gikk det på samtale i dag?

Jeg har hengt i begge grupper siden jeg hadde termin i månedskiftet, du er veldig velkommen her og :smiley-bounce016

Back
Topp