Nå er det juli og jeg har enda ikke født (terminen var 19/6). Så nå setter jeg en fot her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det juli og jeg har enda ikke født (terminen var 19/6). Så nå setter jeg en fot her
Velkommen til oss
Håper den lille kommer snarlig, må være fryktelig slitsomt å gå så lenge på overtid
Har du fått noen dato for igangsetting?
Velkommen til oss, og lykke til med nært forestående fødsel
Velkommen til juliklubben!Takk- veldig slitsomt! Men har gjort det to ganger før..så ikke noe nytt.
Jeg skal til samtale i dag, men vil gjerne starte selv...så da kan jeg gå til onsdag hvis alt er ok.
Å hjelpes! Stakkar deg! Minns du var i juli 16 også? Så da «møtes» vi igjen Velkommen til juli!
Velkommen til oss i juligruppaNå er det juli og jeg har enda ikke født (terminen var 19/6). Så nå setter jeg en fot her
Velkommen til oss i juligruppaJeg henger meg på og setter også en fot her Hadde termin 23. juni, men ingen baby enda..
Velkommen inn her å. Eg har vært litt i begge hele veien med el-termin i juli og oul termin i juli. Her inne blir vinhvertfall ikkje baktropp uansett om disse babyene våre er tregeNå er det juli og jeg har enda ikke født (terminen var 19/6). Så nå setter jeg en fot her
Jeg henger meg på og setter også en fot her Hadde termin 23. juni, men ingen baby enda..
Takk- veldig slitsomt! Men har gjort det to ganger før..så ikke noe nytt.
Jeg skal til samtale i dag, men vil gjerne starte selv...så da kan jeg gå til onsdag hvis alt er ok.
Jeg henger meg på og setter også en fot her Hadde termin 23. juni, men ingen baby enda..
Mi kom mandag kveldHvordan går det med dere? Håper de små har kommet nå
Mi kom mandag kveld
Mi kom mandag kveld