En fot her inne og

♥veromor♥

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Sensommerbarna 2019
Septemberbarna 2019
Heihei! Jeg var på OUL i dag, og ble flyttet en uke tilbake, så ny termin er 2.mai. Så jeg tror jeg prøver å ha en fot i både april- og maiforum, hvis det er greit for dere? Det blir jo enten eller :) hehe

Jeg er 22 år gammel, fra Oslo, og venter mitt første barn. Var gravid i våres også, men mistet da i uke 12-13.. Er nå 17+4 og kjempelykkelig for å ha kommet så langt!

ImageUploadedByBV Forum1480000748.743574.jpg
Her er bildene jeg fikk av den friske og fine jenta mi i dag❤️

Er det mange andre fra Oslo her? :)

Heihei! Jeg var på OUL i dag, og ble flyttet en uke tilbake, så ny termin er 2.mai. Så jeg tror jeg prøver å ha en fot i både april- og maiforum, hvis det er greit for dere? Det blir jo enten eller :) hehe

Jeg er 22 år gammel, fra Oslo, og venter mitt første barn. Var gravid i våres også, men mistet da i uke 12-13.. Er nå 17+4 og kjempelykkelig for å ha kommet så langt!

Vis vedlegget 208754
Her er bildene jeg fikk av den friske og fine jenta mi i dag❤️

Er det mange andre fra Oslo her? :)

Velkommen, og gratulerer med jenta i magen.

Gratulerer og velkommen :)
Jeg er fra Oslo, bor rett utenfor! Ble for øvrig også gravid i vår, og oppdaga MA i uke 13/14.
Men nå blir det nok baby på oss begge to :) ❤️

Gratulerer og velkommen :)
Jeg er fra Oslo, bor rett utenfor! Ble for øvrig også gravid i vår, og oppdaga MA i uke 13/14.
Men nå blir det nok baby på oss begge to :) ❤️
Tusen takk! Å, så godt å høre at det har gått fint med deg og spira di denne gangen! Er så godt når det er lys i andre enden❤️ Har du fødeplass på et av Oslosykehusene? :)

Gratulerer og velkommen:) Jeg er og fra Oslo og hadde en SA i vår :)/:( satser på alt går bra for oss denne gangen. Jeg har fått fødeplass på Ullevål

Gratulerer og velkommen:) Jeg er og fra Oslo og hadde en SA i vår :)/:( satser på alt går bra for oss denne gangen. Jeg har fått fødeplass på Ullevål
Trist å høre at du også mistet i vår.. Men koselig at vi endte opp her begge to :) Satser på to friske maibarn❤️ Har forresten plass på Ullevål jeg også :)

Last edited:
Back
Topp