En forsmak på hva en har i vente som gravid på sommeren......

closetta

Flørter med forumet
....vann i kroppen/hevelser i kroppen.... Idag fikk jeg ikke beina i joggeskoa og måtte kjøpe nye sko i en str større!! Hvordan skal dette gå da?

På med støttestrømpene ;)

Jepp, på med støttestrømper, drikk vann, ikke stå når du kan sitte og ikke sitt om du kan ligge og ta noen kalde dusjer så skal det nok gå bra 

Haha, jeg skulle akkurat legge ut et innlegg om det her. 

Lurte nemlig på når det var vanlig å få vannansamlinger.
Jeg merka det spesielt i går (dagen etter Metallica konsert hvor jeg hovedsaklig hadde stått og gått hele dagen). Og deretter merka jeg plutselig at forlovelseringen min satt veldig trangt, og måtte derfor ta den av meg. 
Ser og merker at føttene er litt hovne i dag også. 

Kan også varmen ha en innvirkning på dette kanskje? 

Elisaberl

Jeg tenker at når du også skriver om det samme så er det vel helt normalt ;) Det er nok varmen som gjør det... Jeg merker det når jeg har på meg sko 7,5 t på jobb og jobber ute i solsteika hel dagen,så jeg går barbeint nå for tilogmed crocs virker strammende etter noen timer

Lurer på åssen dette skal gå??..... Puh! Det er varmt!

Det blir nok ikke no særlig ankelsokker på meg denne sommern hvis det skal fortsette sånn (de strammer for mye, og gir for lite sirkulasjon til føttene virker det som. 

Gla jeg har en jobb hvor jeg ikke trenger å ha på sko (jobber på tlf). 
Håper du finner en god løsning på det =)

Det finnes sikkert hjelpemidler og kjerringråd der ute.

Jeg har sluppet unna alt fra humørsvingninger og kvalme, så det var vel noe som måtte komme til meg også sikkert... 

Ikke alene der nei:)

Ganske kjipt egentlig.

STøttestrømper drar jeg hvertfall ikke på meg i denne varmen:) Men vi får sitte høyt med beina allemann når man kan:)

Back
Topp