En fornuftig gave til gutt 5 år?

Agnete

Forumet er livet
Han har hele rommet fullt av leker og ønsker seg alt på toys R' us. Jeg vil ikke kjøpe slike ting.

Har dere noen forslag?

Har han sykkel, cd-spiller, tursekk, termos, fiskestang ? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bøker?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Bøker får man aldri nok av! Finnes i mange prisklasser.
Puslespill er bra for hjernen
Termos
Dykkemaske og svømmeføtter
Kapla byggeklosser
Brettspill

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

-Klokke til å ha på armen
-Brettspill (den forsvunne diamant, stigespill, ludo, grisespillet)
- Digi-bok med lydfil

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Lydbok, brettspill, puslespill, klær, CD'er, Lego, sengesett :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Sykkel
Telt
Uteleker
Bøker

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vet det ikke er so fryktelig pedagogisk ( ;) ) men en DS? Utrulig kjekt når man er ofte på reise med bil/tog/fly/båt osv. Vi kjøpte det til vår når han vart 5, og tru meg, reisene har blitt so fantastiske, vi reiser ofte reiser på en 8-9 timer:) Og jo, det er mange flotte pedagogiske spill der ;)

Kommer vel litt an på prisklasse?

Min blir 5 på januar og han skal få digitalkamera for han elsker å låne mitt, men speilrefleksen er litt vanskelig for han å håndtere, så tror et kompaktkamera vil falle veldig i smak her i alle fall!!! :-)

Andre ting som ville bli satt pris på her er faktabøker, lydbøker, arbeidsklær (skal jo være som de store gutta - les mennnene)....

Jeg kjøpte nylig til en fem åring.. Spill fra alpha tror jeg merket heter for ålære bokstaver og noen kule klær. Ble kjempe gira

Løste problemet med 4åringen her ved at han fikk ny cd-spiller (som han hadde behov for). Også satte vi inn penger på kontoen. Han får så mye til birsdagen uansett så, da tenker jeg det er greit :) Noe han trenger, eventuellt en liten ting han ønsker seg og penger på kontoen ?

Back
Topp