En FORFERDELIG uke!!!

Marit 63

Andre møte med forumet
Dette må jeg bare få ut. Håper noen gidder å "høre" på meg.
I den siste uka har jeg hatt et lite "helvete" i form av blødninger og influensa. Ikke morsomt.
Det begynte torsdag. Var hos legen med superuggen kropp, litt mensmurringer og slimete utflod. Etter gynekologisk undersøkelse kunne legen berolige meg ved å konstatere at alt så bra ut. Hørte hjertetlyd med doppler og jeg gråt litt av glede for det. fikk beskjed om å dra hjem og pleie influensaen som begynt å gjøre seg gjeldende.
Fredag formiddag kom det mye blod, slim og en klatt med "lever". Panikk!! Ringte til legen og ble sendt rett til sykehuset. Enda en gu og både innvendig og utvendig ul. Sykehuslegen kunne fortelle at morkaken lå og dekket til livmorhalsen, og at blødningene kom derifra. Ufarlig, sa han. Videre sa han at den ville flytte seg oppover ettersom tiden går og livmoren vokser. Jeg slo meg litt til ro med dette, og dro hjem for å legge meg rett ut i sofaen. Der ble jeg liggende i tre dager. Husker bare feberdrømmer, øm kropp og sjel, blødninger, svette og spyform[:'(][:(][&o]
I går kom jeg litt til meg selv og kjente etter hvordan kroppen egentlig hadde det. Merkelig! Gravid og "menstruerende" samtidig. Blødde mye! Lurte på om dette i det hele tatt kunne gå bra! Ringte igjen til legen. sendt tilbake til sykehuset. Undersøkt igjen ( begynner å vende meg til det) Tok enda en ul, og fosteret så helt fint ut!!![:D]
Legen forsikret meg om at blødningen ikke var farlig, fortalte om morkakens ville vekst fram til uke 15, og sa at blødningen ville gi seg om en til to uker. Venter spent!
Jeg er et menneske som ikke bekymrer meg, som klarer å slappe av, og tar ting vanligvis veldig ved ro, men akkurat når det gjelder dette er de annerledes. Babyen betyr så veldig mye for meg. Satser på at det går bra.
Det var godt å få det ut. Takk for at dere "lyttet".[:)]       

Back
Topp