I dag var jeg hos jordmor å alt var veldig fint å så greit ut, helt til hun skulle prøve å finne hjertelyden... hun fannt den ikke selv om hun lette kjempe lenge, og jeg kjennte heller ingen spark mens hun holdt på. Jordmoren ble veldig bekymret ettersom man lett skal finne hjertelyden når man er i uke 21 og når morkaken ligger mot ryggen min.
Så hun ringte rett til føden så jeg skulle få komme rett inn på UL, og jeg skulle gå rett til vaktrommet der slik at det skulle gå fort. Jeg ringte samboer å ba han møte meg på sykehuset fordi jordmoren ikke kunne finne hjertelyd.
Det ble virkeliig en lang kjøre tur! jeg gråt ca hele veien å tusen tanker surret rundt i hodet.
Jeg å samboer gikk opp å fikk beskjed om å vente litt, så vi satte oss på venterommet å der ventet vi i 1time(!) før samboer til slutt gikk for å spørre om legen ikke kom snart, så de ringte til han igjen å han kom etter noen minutter.
Men på UL så så vi ett bankende hjerte:) alt så helt greit ut heldigvis! alt er som det skal med gutten i magen, å mens jeg skriver dette så kjenner jeg han sparker å styrer på:-)
Jeg var så sliten da vi kom hjem fra sykehuset i halv 2 tiden at jeg la meg på sofaen å sov i flere timer!
Men vi har fått en fin ting ut av denne dagen, har bestemt oss for navn:-) men velger å holde det hemmelig frem til fødselen. Å samboer er endelig mer opptatt av magen, å fortalte at han begynte å gråte på jobben etter at jeg hadde ringt han.