En flott konto på Snapchat

C-tine

Gift med forumet
Mailykke 2018
Jeg må bare få anbefale den flotte Snapchat-kontoen Hjemmefodsel.
Den drives av jordmor og har mye informasjon om hjemmefødsler, men også om mye annet knyttet til fødsel og tiden etterpå.
Målet er å nå ut til flest mulig, og informere. Hun er snart oppe i 5000 følgere- det sier vel sitt!

Flere som følger hele eller?

Så det er det den heter!!! Jeg leste en artikkel om den her en dag og hadde tenkt å legge den til, men så var Helsesista omtalt i samme artikkel, også trodde jeg at det var samme så jeg la til Helsesista på snap i stedet for. Og der var jo bare masse greier om pubertet og prevensjon, ingenting om fødsel og sånt! [emoji85]

Så det er det den heter!!! Jeg leste en artikkel om den her en dag og hadde tenkt å legge den til, men så var Helsesista omtalt i samme artikkel, også trodde jeg at det var samme så jeg la til Helsesista på snap i stedet for. Og der var jo bare masse greier om pubertet og prevensjon, ingenting om fødsel og sånt! [emoji85]
Prevensjon var vel litt for sent å få informasjon om nå [emoji6][emoji23]

Jeg følger og har gjort det en stund nå! Liker veldig godt! Viktige emner som blir tatt opp, spesielt denne uka! Fødselsdepresjon rammer så mange fler enn man tror!

Back
Topp