En fin overraskelse

BellaBABY

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
idag var jeg til første kontroll hos lege! Ble overrasket av en ultralydundersøkelse! Så istedenfor å bare ta blodprøver, så fikk jeg også se hjertet slå og lille babyen som sprellet i magen!:happy: Det var helt nydelig! Er det flere her som er så heldige å ha en lege med ultralydmaskin?

*gaah*... er det virkelig ingen måte å redigere innlegget sitt på?

Jeg mente MIN og ikke MEN... :P

Heldig! :) var på 12-ukers kontroll i dag, men her ble det kun målt blodtrykk, tatt urinprøve og blodprøve. Men på mandag skal vi på privat ultralyd! :D gleder meg!!

idag var jeg til første kontroll hos lege! Ble overrasket av en ultralydundersøkelse! Så istedenfor å bare ta blodprøver, så fikk jeg også se hjertet slå og lille babyen som sprellet i magen!:happy: Det var helt nydelig! Er det flere her som er så heldige å ha en lege med ultralydmaskin?
For en deilig overraskelse! =) :Heartred

Finner det ikke.. jeg må nok ha det inn med t-skje.... eller sleiv :p
Hahaha...
Helt nederst i innlegget ditt står det nicket ditt, når innlegget ble skrevet (dato og kl slett/for et øyeblikk siden). Rediger og Rapporter

See it now...? :p

Hahaha...
Helt nederst i innlegget ditt står det nicket ditt, når innlegget ble skrevet (dato og kl slett/for et øyeblikk siden). Rediger og Rapporter

See it now...? :p

Nope... Det står navn, når det ble skrevet og rapporter... ;)

Så da er det ikke jeg som er blind :P

Nope... Det står navn, når det ble skrevet og rapporter... ;)

Så da er det ikke jeg som er blind :p
På dine egne innlegg også...Hmmm, nei da vet ikke jeg! Jeg redigerer mine hele tiden!:p

Åhh så herlig ❤️

Back
Topp