En fin overraskelse på ul :)

LilleBlinky

Flørter med forumet
Var på ul i går og det var kjempe spennende.
Ligger der å ser på skjermen og glemmer nesten å puste. Er alt bra er alt bra ???
Det var det :) Men hele familien min har trodd vi skulle få en gutt siden jeg har vært så dårlig, men det var nok ei lita jente i magen min :) Og storesøster er veeeeeldig fornøyd :) Vi også da selvfølgelig ;)
Ei lita tulle til, gleder meg så innmari mye:)
Det var to hvite streker mellom bena, ingen tuuut. Så da satser vi på at det er ei jente:)

Stoler dere på det og tørr å kjøpe inn masse rosa??

Ha en fin dag i høstværet :)

Siden du har vært så dårlig? Alle sier jo at man er dårligere hvis man får jente enn hvis man får gutt.. Jeg har ikke vært dårlig i det hele tatt(nesten), og jeg får gutt :)
Men jeg hadde nok ikke stolt 100% på ultralyden, det hender jo de tar feil hvis de tror det er jente. Men litt går det jo an å kjøpe :) Evt noe om er litt nøytralt... Var å kikke på barnetøy i går, blir litt frustrert over alt det NYDELIGE til jenter som jeg ikke trenger å se på lenger..:( :p

Gratulerer med ei tulle til :)

Det spørs jo litt på hvordan de sier det på ultralyden .... Sier de tja, det ser mest ut som ei jente hadde jeg vært tilbakeholden men. Jeg har nå vært på to ultralyder der de har sett etter kjønn og på den første sa han 90% sikker  på jente(uke14) og nå i uke 18 på ord ul spurte jeg igjen uten å avsløre hva han sa første gang. Da sa hun at dette er ei lita jente det. Og da er iallefall jeg sikker :)

Jeg er overlykkelig for ei tulle til, Eldstemann er gutt og han er 10 år eldre så jeg har ingenting etter han. Men rosa og lilla har jeg derimot massevis av etter tulla på snart 2 :)

Gratulerer så masse med jenta i magen:D Selv har jeg vært helt fin til disse dager i svangerskapet, og jeg venter gutt:)

Jeg har funnet frem masse oppskrifter til mor som hun skal strikke til gutten:) 
Bror min har en kompis som venter jente el gutt i januar, de fikk beskjed om ikke å stole helt på ultralyden. Men jordmor sa ikke noe om det til meg og samboer, så jeg velger å stole på at det kommer en gutt hos meg :)

Gratulerer med ei jente til. Så koselig.

gratulerer med jente!! vi fikk også beskjed om at det var to streker mellom beina, og at det var derfor mest sannsynlig en jente ..gutter ser de jo veldig fort så ;) jeg er overbevist nå om at det blir en liten prinsesse, og jordmor protesterte ikke da vi sa vi skulle ut og fortelle nyheten til alle og enhver :D

Graulerer med vellykket ul. Må være godt å høre at alt ser bra ut:))

PS: Jeg var ikke noe dårlig sist, og da ble det gutt. Men er sikkert ulike erfaringer:))

Så fin en liten overraskelse:)

Gratulerer så mye :)

Om man er dårlig eller ikke tror jeg er opp til hver enkelt. Jeg har gutt og jente fra før, og venter gutt nå..... Aldri vært dårlig :D

I fjor fikk venninna mi beskjed om at hun fikk jente.... Kjøpte masse rosa og Hello kitty klær..... Og ut kom det en gutt. Hehe.
De sier at de kan ta oftere feil med jenter enn med gutter. Men som oftest er det jo riktig da :D

Back
Topp