en fantastisk følelse

Lykketrollet:0)

Forelsket i forumet
I dag har jeg kjent liv flere ganger:) Det er så godt å begynne å kjenne regelmessig liv kjenner jeg. Det roer en sart sjel:0)

Flere som kjenner liv i magen nå?

Ja det er deilig å kjenne liv. Jeg var på ultralyd i dag, og da så jeg babyen sparket på skjermen og kjente sparket. Jordmoren sa til og med at hun kjente sparket uten på magen.
Jeg kjenner liv hver dag, men ikke like sterkt hver dag.

Ja det er en utrolig goood følelse<3 her spenner han så intenst til tider at han nesten spenner av fjernkontrollen av magen min. (legger en fjernkontroll eller lignende på magen, så får pappen også med seg sparkene. skal ikke så sterke sparkene til for at det dirrer i den). litt vanskeligere å kjenne med hånden heilt i starten;)>

Kjenner masse spark,hikke og turning i magen hver dag. Veldig betryggende!

Var MYE bevegelse i hele gårkveld. I flere timer kjente jeg henne. Og hun holdt på å presse ryggen å rompa rett ut, så jeg kjente hele ungen:-) var koselig for pappan også så fikk se å kjenne på magen. Det var ikke så mye spark, men volsomt så hun romsterte inni der. Plutselig var magen skjev, så var den høy langt nede, før den ble høy rundt navlen. La seg på kryss å tvers. Å presset jeg fingen forsiktig mot magen, så presset hun seg bare mer ut. Merkelig å kjenne så godt hvilken stilling hun hadde så tidlig:-) herlig følelse<3>

Det er herlig når man kjenner liv!!
Jeg kjenner liv hver dag nå, men kjenner det ikke godt pga morkaka, føler meg litt snytt

Cec* skrev:
Var MYE bevegelse i hele gårkveld. I flere timer kjente jeg henne. Og hun holdt på å presse ryggen å rompa rett ut, så jeg kjente hele ungen:-) var koselig for pappan også så fikk se å kjenne på magen. Det var ikke så mye spark, men volsomt så hun romsterte inni der. Plutselig var magen skjev, så var den høy langt nede, før den ble høy rundt navlen. La seg på kryss å tvers. Å presset jeg fingen forsiktig mot magen, så presset hun seg bare mer ut. Merkelig å kjenne så godt hvilken stilling hun hadde så tidlig:-) herlig følelse<3>

Her har han også presset hele rompa ut. Både armer og ben kjennes tydelig. Føler han ligger "rett under huden", for jeg kjenner han så godt til tider. Kan til tider vær litt ubehagelig. Men en god følelse<3>

Back
Topp