En fantastisk dag!!!

Tjukkaaa

Forumet er livet
Har jeg noen gang fortalt dere om mine fantastiske naboer????[8D]

Vi fikk melding av hun ovenfor i dag tidlig om at nå skulle dem ut å ake i bakken - og at vi var ønsket der. 3 min senere banket ti åringen her nedenfor og fortalte at de skulle ake i bakken og at hun hadde lyst å få alis med ihvertfall. Jeg sa vi skulle kle på oss og så ville vi komme ned.

Vi akte og lekte og pratet og tullet i nesten 3 timer. Da kom husmoren i huset nedenfor ut med varm kakao til alle, ullskinn til å sitte på og varme boller og kjeks. så der satt vi i solen og nøt kakao og boller en time til[:D][:D]. Når vi skulle hjem ønsket tiåringen å bli med oss opp og det fikk hun lov til. Hun ahr så herjet med Alis siden, spiste med oss middag kl 18 og ble hentet av moren sin halv syv. Da var snuppa så stuptrøtt at alt var bare galt og jeg la hun med engang.

I mellomtiden kom elgene endelig opp til huset vårt og vi sto og så på dem en evighet. K skremte dem da bor når han gikk ut for å ta bilde så bildene ble ikke noe særlige, menmen[:D][:D]

Vi har hatt virkelig storflaks når det gjelder naboer altså!! (men jeg vet dere har hørt det før[8D])

Guuud så heldige dere er med naboene!!! Kjempekoselige!!!!!!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Guuud så heldige dere er med naboene!!! Kjempekoselige!!!!!!!! [:D][:D][:D]

Jaaaaa! Jeg vil og ha!![:D][:D]

Skal ikke begynne om mine [>:]

Så koselig!!! Skulle gjerne hatt sånne naboer selv.... (her er stort sett alle gamle, ikke mye aking på dem, haha)

Så utrolig koselig!! [:)][:)][:)]

Så koselig [:D] Høres ut som sånn vi har det med våre naboer. Er hærlig å bare gå til nabohuset for å finne noen av de beste vennene som finst både når det gjelder å finne på gøye ting og få en hjelpende hånd/gi en hjelpende hånd når det trengst [:D]

ORIGINAL: TePa

Så koselig [:D] Høres ut som sånn vi har det med våre naboer. Er hærlig å bare gå til nabohuset for å finne noen av de beste vennene som finst både når det gjelder å finne på gøye ting og få en hjelpende hånd/gi en hjelpende hånd når det trengst [:D]

I know!!!

Føler at hvis vi må flytte igjen så blir det bare nedtur herifra liksom haha- ingen kommer til å kunne måle seg opp mot denne fantastiske gjengen![8D] Neida det finnes nok flere så flotte personer der ute - men vi har iallefall ikke skjønt dette med "gode naboer" før nå altså! Fy så viktig altså![:D]

Back
Topp