en fancy test! helt sykt

maikaen

Forumet er livet
ORIGINAL: Trine85

Alt utenom et par punkter stemte [;)]

her å[:)]

Noe stemte,noe stemte ikke[:)]

Det stemte ganske bra. Nesten alt var riktig

ORIGINAL: MinaMor

ORIGINAL: Trine85

Alt utenom et par punkter stemte [;)]

her å[:)]

samme her!!

joda, det var vel noe som stemte ganske bra, men måtte le litt for meg selv da testen sa at jeg mente/følte at broren til sambo var "sexbomb"

Morsom test.....[:D]

Mye stemte, men ikke alt...
Håpe ønske mitt og går i oppfyllelse[:D]

Tja det var vel egentlig ikke så mye som stemte da!!![:D]
Ifølge testen forstår jeg meg ikke på sønnen min på 7 år og sangen knyttet til han var just like a pill....hehehe....stakkars lillebror!!![:D]

hehe[:D]

morsom test uansett [8D]

æ måtte flire litt[;)]

det virket litt da, men om Bæ bæ lille lam forteller så mye om den jeg elsker vet jeg ikke, og om at " det snør det snør" forteller om hvordan livet mitt er er også litt rart.
Har tatt testen en gang før og da stemte det mer... men ingen ønsker oppfylt da heller!

Jeg har gjort denne testen sikkert hundre ganger. mine ønsker går aldri i oppfyllelse

Noe stemte, men ikke sangene....

ORIGINAL: Lica86

Noe stemte,noe stemte ikke[:)]

signerer[:D]

He, he, sangen "Det snør, det snør" beskriver mitt forhold til en kollega, og Norge i rødt, hvitt og blått sier mest om livet mitt... Betyr det at jeg er en nasjonalist?

wwwwwwwwwwæææææææææææ stemte bra men ifølge den er mittsyn på verden ifølge sangen til Christna aguiliera Dirty  hehe[:D][:D]

noe stemte,men ikke alt..
ikke så overbevist desverre..!

hmmm
stemte sinnsykt bra, men hadde litt prob med siste punktene... jeg er nemlig typen som ikke kan navn på sanger, bare melodi og tekst så jeg satt nok litt for lenge og tenkte her[;)]

Back
Topp