En første gang for alt – gravid med nr. 2 <3

Uff, nå er jeg redd ... Kom et tordenvær av smerter som lyn fra klar himmel i hele korsryggen og i livmoren. Måtte puste meg igjennom og ta paracet. Varte i kanskje 2 minutter. Kan ligamentsmerter være så vondt? Jeg blør ikke ...
 
Uff, nå er jeg redd ... Kom et tordenvær av smerter som lyn fra klar himmel i hele korsryggen og i livmoren. Måtte puste meg igjennom og ta paracet. Varte i kanskje 2 minutter. Kan ligamentsmerter være så vondt? Jeg blør ikke ...
Med mini dro jeg på legevakta midt på natta med det som viste seg å være ligamentsmerter. Jeg visste ikke engang at jeg var gravid :p så ja, det kan være så vondt
 
Med mini dro jeg på legevakta midt på natta med det som viste seg å være ligamentsmerter. Jeg visste ikke engang at jeg var gravid :p så ja, det kan være så vondt
Åh, det var beroligende å høre. Det var altså så vondt. Huff! Håper det bare var ligamentsmerter :) Ikke vært noe mer vondt.
 
4+4

Ikke hatt noe mer vondt siden i går, bare vanlige murringer. Ellers så venter jeg på prøvesvar på hcg-måling nummer to og jeg er så utålmodig! Tok blodprøven på mandag og svaret har fortsatt ikke kommet. De tok også Hemoglobin da maskinen deres for denne var ødelagt da jeg var der første gangen, så er sikkert den som forsinker hele greia.

Åååååh, jeg vil bare vite :arghh::hilarious:

Milepæler:
29.05 :Heartred 4+0, IKM
05.06 :Heartred 5+0, grensen for kjemisk
17.06 :Heartred 6+4, tidlig ul
 
HCG var på 669 på mandag :wideyed: Fra 82 til 669 på 4 dager (ja, fikk ikke kjørt standard med 2 dager i mellom, ble tre). Er ikke det litt heftig? Hjeeelp, tenk om det er fler inni der :hilarious:
 
Last edited:
HCG var på 669 på mandag :wideyed: Fra 82 til 669 på 4 dager (ja, fikk ikke kjørt standar med 2 dager i mellom, ble tre). Er ikke det litt heftig? Hjeeelp, tenk om det er fler inni der :hilarious:
Høres kjempefint og normalt ut:angel8 Hurraa! Jeg hadde 469 14dpo og 1100 16dpo (ca 1,5dg mellom målingene), bare én inni her:p Men hvem vet:dance008
 
Høres kjempefint og normalt ut:angel8 Hurraa! Jeg hadde 469 14dpo og 1100 16dpo (ca 1,5dg mellom målingene), bare én inni her:p Men hvem vet:dance008
Åh fjoh. Ja, nei, men da er det vel bare å vente å se :D
 
Så fin stigning :) gratulerer!
 
Herlig! :love7 Dette virker veldig, veldig lovende! Gratulerer!
 
5+0

I dag er jeg fem uker og tok den siste testen. Så glad for at det står 3+ :shy: Tenk at det er et lite korn inni der ...

Nå er det 12 dager til tidlig UL og det er jeg så utrolig spent på. Håper alt jeg kan på at det er et bankende hjerte :Heartred

Ellers har jeg fått ømme nipler. Også sover jeg så utroooolig dårlig om natta. Våkner tusen ganger! Sover kjempe lett :meh:

Milepæler:
29.05 :Heartred 4+0, IKM
05.06 :Heartred 5+0, grensen for kjemisk

17.06 :Heartred 6+4, tidlig ul
 

Vedlegg

  • FD313563-55CB-454C-ABB5-11CEDA72A90C.jpeg
    FD313563-55CB-454C-ABB5-11CEDA72A90C.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 69
5+2

Ikke så mye å melde annet enn at jeg i dag merker kvalmen kommer snikende. Etter jeg har spist. Orker ikke spise mye. Er veldig glad for symptomer! :woot:

Nå er det 10 dager til tidlig UL og jeg er så sykt nervøs. Tiden går veldig sakte.

Ellers så har jeg bestilt organrettet ultralyd. Det er kanskje tidlig å tenke på det, men det kan fort bli lang ventetid. Så sånn sett er det en ny milepæl. Jeg har også lyst til å ta NIPT-test. Jeg er en over gjennomsnittet bekymret person, så jeg vil forsikres om det jeg forsikres kan :oops:

Sett på både Edda Labs, NIPT-Skandinavia og Ultralyd Klinikken. Valget tror jeg faller på sistnevnte. Dersom det blir konstatert liv på ul om 10 dager, kommer jeg til å bestille en ny UL i uke 9 og om alt er bra ut da, DA bestiller jeg NIPT.

Milepæler:
29.05 :Heartred 4+0, IKM
05.06 :Heartred 5+0, grensen for kjemisk

17.06 :Heartred 6+4, tidlig ul
03.08 :Heartred 13+3, fosterdiagnostikk
 
6+0

I dag er jeg 6+0 og kvalmen meldte seg for to dager siden. Den er der når jeg våkner og etter jeg har spist lunsj. Så forsvinner den :angelic: I dag var også halsbrann med i miksen. Ellers er jeg super trøtt.

Gruer meg og er veldig spent på ul på torsdag :Heartred Krysser alt jeg har!
 
Lykke til på UL i morgen :love7
 
Masse lykke til!
 
Lest hele tråden din nå, og er så glad på dine vegne! Gratulerer så mye med lille spire, og håper TUL blir en flott opplevelse for dere i morgen :love017 Gleder meg så til det er min tur til å oppleve alt dette:happy:
 
Back
Topp