En fæl dag

Triiny

Elsker forumet
Dette e en fæl dag. Her sitter eg hjemme i sofaen og skulle egentlig ha vært på jobb. Men ryggen min streiker og eg kom meg rett og slett ikke opp av sengen når eg skulle. Og da eg skulle ringe sjefen om dette så knakk eg fullstendig i telefonen og begynte og fossgråte[:(]
Så da har eg for første gang fått opplevd den emesjonelle siden av graviditeten. Forferdelig!

Kan det være bekkenet mitt?[&:] E nederst i korsryggen på venstre side. Smerten e så ilende og intens og dette e tredje gangen på under en mnd at det skjer uten at eg har gjort så særlig mye dårlige løft og slikt.

Akkurat nå sitter eg i sofaen og da e d ikke såååå gale. Venter på at det umulige legekontoret skal svare på telefonen. De e håpløse!

Høres ut som noe av det samme som eg har, AMAF. Men vet ikke om det hjeler å ligge seg ned siden eg har fått dette over natten og siden min samboer måtte hjelpe meg opp av sengen i dag så blir eg sittende tilfelle det skjer igjen. "Godt" å høre at det e flere der ute me samme problem.

Da svarte legen. Og de e selfølgelig sprengt. Kanskje eg får en time, men de skulle ringe tilbake litt senere[>:] Ikke akkurat et uventet svar.

Tusen takk, jenter[:)]

huff, ikke så greit :(

kan bare fortelle deg at vi er flere med fæle dager. nå satt jeg her og ante fred og ingen fare. frokosten gikk overraskende greit ned. deilig, tenkte jeg. men så. plutselig. oi, nå kommer det opp igjen. jeg løper mot badet, får åpna badedøra, men der spruter alllllllt opp igjen utover doen, og veggene rundt... :( så da måtte jeg bare spy ferdig og så begynne å vaske :(
[:'(][:'(][:'(][:'(]

TRIINI: Så godt at du la ut denne linken..jeg har nemlig sitte å tenkt på det samme.

Jeg skulle våkne i går og gå på jobb, og klarte ikke komme meg opp av sengen pga enorme smerter i korsryggen og spesiellt i venstre side.
Senere på dagen satt jeg på sengekanten litt framoverlent og da jeg la meg forsiktig bakover, så var det akkurat som om noe forstrakk seg framme på venstre side under navlen..kjempevondt!
Har du opplevd noe slik også eller? Liker IKKE utviklingen kjenner jeg..HUFF!

Oi det hørtes ikke godt ut Jan2010[:'(]

Venter på gullet: Har ikke opplevd at det har strekt seg slik i magen, men det hørtes ikke godt ut i det hele tatt. Men kanskje det kan være livmoren som strekker seg når du gjør d? E førstegangs så e egentlig helt grønn på dette.
Nei eg liker ikke utviklingen eg heller og heller ikke at legen ikke har tid til meg før på onsdag. Så eg får bite tennene sammen og pent vente.

Dere må ha god bedring begge to[:)]

Ja, det kan jo være at det er livmoren som strakk seg noe kjempemasse plutselig..litt skummelt var det hvertfall..men har kjent godt med liv etterpå, så jeg satser på at det ikke er noe. Skal på UL på mandag, så da får jeg spørre de :)

Du må også ha masse lykke til TRIINY..håper ikke smertene blir verre for noen av oss :)

Au au! Ikke godt.
Håper at alle får en fin helg selv med sine plager[:)]

Eg e hvertfall fast bestemt på at det ikke skal ødelegge fri helgen min!

God Helg alle sammen[:D]

Back
Topp