En esende følelse

**Camilla**

Glad i forumet
Sitter med en følelse som at jeg "kjenner" at livmora eser! En herlig følelse [:D][:D][:D] Kjennes ut som livmora kommer lenger og lenger opp,hehe![:D] Kan ikke huske jeg følte det sist,men sånn kan man jo kanskje fort glemme [8D]

Noen fler?[:)]

Ja, i går spesielt kjente jeg at livmora kom litt mer opp..Nesten som om jeg kom til å sprekke...Ekkelt...[:o]

Ikke opplevd det før, som jeg kan huske[:-][8D]

Er så spennende [:D]
også er det puppene da,hehe,selvom om de er forferdelig vonde så er det litt artig å se brystvortene stikker langt ut (har veldig små brystvorter fra før) [8D]

hehehehehe...Måtte le nå ja...[:D]

Ja, utrolig nok kan de stikke "nesa" si frem...

Er noe spesielt det med hvordan kroppen forandrer seg under en graviditet...

Ja det er helt fantastisk[:D] Gleder meg som en unge til tiden fremover til alle store og små forandringer[:D]

Ehh, min er nok ikke nevneverdig større nå enn for ei uke siden, så nei, det har jeg ikke kjent.

Men jeg gleder meg til den titter over kanten på det beinet, sånn at jeg kan kjenne den fra utsiden, det er kjempekjekt, når man vet hva man kjenner etter. Jeg kjente den ikke før jeg hadde vært hos jm første gang, hun forklarte meg hva jeg kjente etter, viste meg. Gleder meg, men 4+2 er nok litt tidlig å begynne å kjenne etter slikt...

men det skjer mye spennende i kroppen under svangerskapet ja!

Back
Topp