En eller to?

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Kjenner jeg er litt bekymret. Fikk toeggede tvillinger sist, og sjansen er stor for at man får tvillinger på nytt når det var toeggede. Har vært på ultralyd å sett én baby, men den gjemte seg godt første gangen og de trodde jeg hadde hatt en MA først.

Jeg har nå kjent bevegelse i over en uke, og jeg kjenner det på to steder. Tenker at babyen er litt liten til å kunne lage bevegelser på to forskjellige plasser i magen enda? Er bare 15-16 uker. Er redd det er to der og at den ene bare gjemte seg enda bedre enn den andre.

Misforstå meg rett, vil veldig gjerne ha tvillinger på nytt, men ikke enda. Med ei lita på 6 mnd tenker jeg at det er nok med en baby til. Men er det to, så får vi det alltids til å gå rundt!

Skal på ny ultralyd på torsdag så det blir spennende å se hva som gjemmer seg der inne!

Kjenner jeg er litt bekymret. Fikk toeggede tvillinger sist, og sjansen er stor for at man får tvillinger på nytt når det var toeggede. Har vært på ultralyd å sett én baby, men den gjemte seg godt første gangen og de trodde jeg hadde hatt en MA først.

Jeg har nå kjent bevegelse i over en uke, og jeg kjenner det på to steder. Tenker at babyen er litt liten til å kunne lage bevegelser på to forskjellige plasser i magen enda? Er bare 15-16 uker. Er redd det er to der og at den ene bare gjemte seg enda bedre enn den andre.

Misforstå meg rett, vil veldig gjerne ha tvillinger på nytt, men ikke enda. Med ei lita på 6 mnd tenker jeg at det er nok med en baby til. Men er det to, så får vi det alltids til å gå rundt!

Skal på ny ultralyd på torsdag så det blir spennende å se hva som gjemmer seg der inne!

Nå er jeg jo gravid med tvillinger da og jeg kjenner små "dult" på begge sidene av navlen, er i dag 12+4, men jeg har aldri kjent det sånn her med de svangerskapene hvor jeg bare har hatt en baby. Jeg tenker også at babyen er såpass liten at den ikke kan lage bevegelser i hele magen men jeg er ingen ekspert. Har også hørt at det kan sees ut som det er en også senere så er det to små likevel. Håper resultatet blir det dere ønsker dere, på torsdag. Jeg ser jo på det du skriver at evt tvillinger er velkommen men jeg skjønner deg godt når du sier at du helst håper en.

Var hos jordmor i dag og hun synes jeg var stor, så hun sa at jeg ikke måtte bli overrasket hvis de så to babyer på ul når jeg skulle ditt.Hun fant ikke hjertelyd så vi skal prøve igjen på tirsdag. Er sikkert helt greit med to,men holder med en.Ellers må vi kjøpe ny bil for å få plass til alle i.

Hvordan gikk det på ultralyden i går, Lihsj? Gjemmer det seg to stk i magen eller bare en?

Back
Topp