En eller to? ;)

amandah

Flørter med forumet
Noen som føler de har flere enn en spire i magen? :)

Pga div begynner jeg å lure selv, men har ingen følelse på at det er flere spirer. Men man kan jo begynne å lure litt når magen er umulig å skjule i uke 6, positiv graviditetstest uke 3+2, og når jeg leser ukesoppdateringer så føler jeg at det som står der skjedde long ago ;) Hehe. Ikke kan jeg være lengre på vei heller, idag er jeg 6+4.

Aner ikke. Trooor det bare er en der, MEN pga dobbel Pergotime-kur så lurer jeg jo litt da ;) samt at jeg har vært dårlgiere dette svangerskapet enn sist gang. Får sjekka om underkant av to uker på ul da ;)

Oh yes, overbevist om at det er to der inne! Jeg trodde riktignok det sist også, men da tok jeg feil.. MEN! Svigermor er ènegget tvilling; ingen av deres barn har fått tvillinger; nå er det bare vi som ikke er ferdige med barn.. Vi har derimot bare siktet oss inn på ett barn til, så det hadde vært ganske typisk om vi fikk èneggede tvilling(gutt)er nå :b Det skal i så tilfelle gå greit det også, og jeg har navna klare ;)

Det er altså det eneste jeg har som utgangspunkt; antakelser og en god dose "typisk meg".. :b

Siden samboer har tvillinga i familien og svigermor mene d e vår "tur" nu så har æ jo tnkt tanken. Men tvile vel på d sia æ ikke har så kraftige symptoma enda. Blir spennanes på den private ultralyden i sept:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Det er jo stor sannsynlighet at noen her på forumet får tvillinger da, så blir spennende å se fremover! :-D Selv skal jeg på priv ul 14 august så får vente i spenning til da ;)

Lurer litt ja, siden jeg har så kraftige symptomer denne gangen, og kjempemage allerede :p jeg har tvillinger både på mor og far's side i familien, så mulighetene er der. Både mamma og mormor tror det er to :p
Håper på en jeg da, men er det to skal det gå fint det også :)

2 små + spire <3

Om man får to så må det bare gå :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Føler meg heldig hvis det viser seg å i det hele tatt være EN baby inni der ;-) tror mannen får nervesammenbrudd hvis det er to;-)

Tror nok det bare er 1 inni der, men hvem vet.. Har ikke plass til mer enn 1 til her vi bor nå (liten leilighet).

Tror det er en, men hadde blitt veldig glad for to :-) mannen hadde blitt overlykkelig!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tja... Det ligger i familien, da min mormor er tvilling. Alle trodde jeg skulle få tvillinger sist.
Symptomene kom mye tidligere denne gangen, så blir spennende å se når jeg skal bestille ul om et par uker:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

En litt småsynsk venn har drømt at jeg skal få tvillinger, men tror det bare er en:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Håper for gudskyld at det bare er en der inne (Kansje det er like greit det er to, tror neppe jeg kommer til å gå gravid igjen).

Sånn for at det ikke skal være noen tvil.
Eneggede tvillinger er ikke arvelig, det rammer helt tilfeldig.
Toeggede tvillinger er arvelig, det kan arves fra mor til datter og via far om farmor hadde tvillinger, altså det er damenes egenskap som er avgjørendes, om din mann kommer fra en tvilling familie så vil det ikke påvirke din sjanse for å få tvilling, men din datters. Dette har med evnen til å slippe to egg samtidig å gjøre. I tillegg er sjansen økt ved bruk av pergotime eller andre eggstimulerende middel, samt at sjansen øker når man blir eldre, grunnen til det vet jeg ikke.

jeg håper virkelig det bare er en inni der...

Back
Topp