En eller flere farger på stua?

Aurora

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Marsipanene 2019
Hei. Har dere en eller flere farger/ toner på stue veggene? Hvilken farge har dere?
Legg gjerne ved bilde :)
Vi skal male vegger og lage en kontrastvegg. På kontrast veggen skal vi ha Lexington 1866 tapett, litt usikker på farge på veggene . Jeg kunne også tenke meg å ha flere toner:)
F eks Jotun Alladin og Jotun Pilasterblå :)
Begge er kalde og mer blå enn grå.

Last edited:
TV-Stua har vi 1 farge: Oslo <3 Mørk og nydelig, med hvite lister og vinduer/dør.

I Selskapsstua har vi to farger. Aner ikke hva de heter, den ene er en stygg kremfarge (jeg liker ikke slike krem/capuccino farger xD) og en litt spesiell grå/lilla farge.

Skal få lagt ut bilde når jeg kommer hjem fra jobb :D

Nå gleder jeg meg til å ha en annen farge på veggene enn hvit, vi har hatt hvite vegger så lenge vi har vært sammenå. Maleren sa i dag at det blir mye blå farge på stua. Men blått er en av årets farger , og det er veldig avslappende farge også :)

Vi har to farger i stua. Warm blush i TV-kroken og så har vi en mellomgrå som jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Fine sammen, den grå er i spisestuedelen.

Vi har totalt fire farger i hovedetasjen. Elsker hvor glad du blir i hvert hjørne når det ikke bare er hvitt over alt!

Har jotun pilasterblå på panelvegg, ellers er veggene hvite (glatte). Veldig fornøyd!
Har du mulighet til å ta bildet? :)
Vi har også pilasterblå på panelveggen. Skal legge ut noen bilder når det er ferdig malt med 2 strøk maling og ferdig tørket.

Har du mulighet til å ta bildet? :)
Vi har også pilasterblå på panelveggen. Skal legge ut noen bilder når det er ferdig malt med 2 strøk maling og ferdig tørket.

d39ad4d551dc48afb891440fc7aff2ed.jpg

Ikke helt lett å ta et bilde der fargen kommer ordentlig frem, dette var det beste jeg fikk til...

20180126_152906.jpg
Her er pilasterblå på panellveggen vår med Lexington 1866 tapet :) ikke helt ferdig oppusset med jeg elsker fargene :)
Resten av stua er i Alladin farge, man ser ikke forskjellen fra Pilasterblå med mindre man holder ferdig malt panell mot veggen med alladin farge :)

Last edited:
Back
Topp