lillawei Glad i forumet 1 Mai 2009 #1 Men og samboer er litt uenige her, han spurte da om jeg kunne sende han ett kjeks, men jeg mener det heter en kjeks. Hva sier dere?
Men og samboer er litt uenige her, han spurte da om jeg kunne sende han ett kjeks, men jeg mener det heter en kjeks. Hva sier dere?
Hønni Bønni Glad i forumet 1 Mai 2009 #3 [:D]En kjeks. En pakke med kjeks... Men det heter en kake og ett kakestykke[:D].
X x1xDaskepott Elsker forumet 1 Mai 2009 #5 Sier helst kan du sende meg TO kjeks[:D] Men det heter vel en kjeks?
LTomineFj Gift med forumet 1 Mai 2009 #10 ORIGINAL: AdelinaBambina* EN kjeks[:)] Men gubben sier EI KJEKSE...... (sære trøndergubbe.......)
Sinikka Gift med forumet 1 Mai 2009 #12 En kjeks. Som noen sa en kjeks - kjeksen et bær - bæret en busk - busken et tre - treet osv osv osv Sånn for å være helt grammatisk av oss. [8D]
En kjeks. Som noen sa en kjeks - kjeksen et bær - bæret en busk - busken et tre - treet osv osv osv Sånn for å være helt grammatisk av oss. [8D]